Ahli Kelab Kad !!

Jan 31, 2011

Home » » Demam....again??!!

Demam....again??!!

Entahla...
agaknye mungkin sebab cuaca di Taiping yang lately nih asyik hujan...
menyebabkan suhu kat sini dah mengalahkan kat Cameron Highlands

sejuk kemain.....
nak pasang kipas pon pikir berkali-kali...
nak mandi??...apatah lagik..
dah serupa macam mandi air dalam peti ais!!!!


dan....
sekali lagik...
arini....

teman demam....


walaupon demam...
tapi gagah lagik pagi tadik g market cari ayam,daun sup,ubi kentang....
g Pejabat Pos simpan duit ASB...
g Tesco cari barang2 dapur sikit...


CNY dah dekat...
makhluk-makhluk asing dari serata negeri..
terutama cha ya nun alif..
ramai yang dah balik kampung...
memasing nak bawak balik kereta besar mcm lori..
pehtu xreti la nak bersopan...
ko hengat...jalan ni...
bapak korang & suku sakat korang aje bayar cukai??!!!!
bandar Taiping yang jarang sesak..
dah jadi jemmed!!!!
semua disebabkan sikap korang yg budus sombong!!
ada signal xreti guna...main parking sesuka hati...
kalolah TAH tu steamroll...
memang teman gelek kereta besar korang tuh!
biar lenyek mcm tin minuman kene kemek..
huh!!...


tu sebab teman gagahkan jugak semangat cari barang..
esok sampai ujung minggu xpayah keluar dah...
xkose teman nak sama-sama  menambahkan kesesakan & kemalangan....
baik duk umah layan cerita kat tv...


balik aje dari beli barang...
trus cari paracetamol...
harus di-recover cepat demam nih...
kalo x kang...
apa keje pon xjadik...
kepala dah start buat pusing-pusing bintang...
badan pon dah suam-suam air panas....
hidung??..memang seminggu dah selesema...
adeh....spoil!!


cuaca kat luar??..
owhh..memang macam ajak badan berchenta dgn tilam & selimut...
jap lagik kene tolak ampaian masuk bawah rumah...
masa kemas peti ais tadik..
terjumpa nih...

boleh digunakan sebagai back-up masa baring kang..
mana la tau kot demam xmau kebah...


mana big boss??

big boss dah start bertugas semula malam tadik..
ari Selasa ptg baru jumpa big boss semula....
xmau la susahkan big boss...
boleh ajer handle demam nih....
kalo takat Cik Mat & teman aje nak makan....
ada nasi putih...sup ayam & kicap pon..
dah cukup nikmat!!

teman kan bodyguard...
xmacho la kalo bodyguard mintak tolong dgn big boss..

4 comments

Jan 31, 2011, 1:57:00 PM

jaga diri yer..
makan ubat.. =)

Jan 31, 2011, 2:02:00 PM

Sibuk sgt tu sampai lupa nak jaga diri...

Air asam jawa sgt membantu.. try ok..

Jan 31, 2011, 2:08:00 PM

Nad : tq sis.. :)

Astina : air asam jawa eh?..baekk!!

Jan 31, 2011, 5:02:00 PM

take good care.get well soon dear!!

Post a Comment