Ahli Kelab Kad !!

Jan 19, 2011

Home » , » Vitamin

Vitamin

Omak mano yang xnak kan yang terbaeekk untuk anak dia...
sama la jugak dengan den...
den pon nak Afif dapat yg terbaeekk...
lagi la pulak dalam umur dia nih...
ada sesetengah tu payah bebeno nak makan....
mujur Afif bukan macam tuh...
bab makan memang xde masalah....
cuma...vitamin tetap kene makan....


korang selalunye bagi anak makan vitamin apa??
brand??
setelah mendapat nasihat tuan dokto...
ni vitamin yg tuan dokto suh Afif makan...
brand..
sehari..sekali ajer...
kalo banyak-banyak kali...
dah bukan vitamin dah namanye...
serupa macam makan eskrem...
hahahahahaa

makan time pagi atau dlm kata lain..selepas mandi & gosok gigi!!
5ml ajer...


ini dia stok yg diberikan oleh tuan dokto merangkap ayah Afif...
opss....sila abaikan vitamin asbenn teman tu *cencaluk*

2 comments

Jan 19, 2011, 9:44:00 AM

vitamin merah tu baik untuk ape?

Jan 19, 2011, 10:36:00 AM

huhuhuh.. tak penah aku try cencaluk.. sedap ke mie? huhuhu.. kener tanyer tuan dokto nih.. hahahha

Post a Comment