Ahli Kelab Kad !!

Sep 15, 2011

Home » , » 2 minggu dah..

2 minggu dah..

baru 2 minggu??

apa yang 2 minggu??

pregnen ker ??!!!!!!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




teettt!!!!!!



jangan lencongkan fikiran anda bebukan...
teman masih lagik belum berisi..
sila nantikan saje berita gumbira itu okeh....


yang dah 2 minggu tu..
sebenarnya nak bagitau...
2 minggu raya nih..
sakan sangat membaham laksa...
nasi impit...kuih raya..
muruku..macam-macam lagik la...


isi-isi di pipi sudah kembali ada!...
terasa cam nak suh dobot tampar pipi teman secara marathon 
supaya kembali kempis cam time pose dulu...


gambar ni di amik ujung minggu lepas...
sahabat baik teman datang beraya ke rumah...
beliau sedang mengembangkan dirinya..
ada baby dalam perot...


** dalam perut teman ada jugak...
ada banyak lemak!! **






19 comments

Sep 15, 2011, 11:55:00 AM

suspen...egatkan preggy..kikikiki

Sep 15, 2011, 11:59:00 AM

hehehe ngat kan apa tadi...haiyooo kasi suspen tol la akak...

Sep 15, 2011, 12:06:00 PM

jangan marah darling-darlingku sekelian :D

Sep 15, 2011, 12:14:00 PM

tp nampak cam ada samar2 tu

Sep 15, 2011, 12:25:00 PM

teet..mmg terkena..

Sep 15, 2011, 12:33:00 PM

wat suspen orang aje...hehe

Sep 15, 2011, 12:35:00 PM

buat suspen tahu!!! haha

Sep 15, 2011, 1:41:00 PM

teringat masa 'lekatkan' si soleh..tester akak macam nini tu aaa..samar2..ingatkan benda tu rosak..doktor buat pun macam tu..datang balik hujung bulan..hahaha..clear..

Sep 15, 2011, 3:29:00 PM

skang ni sapa punya pendrive kencing itu? kalau ko punye, mmg lekat la tu. ada lagi satu line tak berapa nampak.

Sep 15, 2011, 3:51:00 PM

tett gak..eekeke

Sep 15, 2011, 4:48:00 PM

tu ada kabur2 tu bukan ke? kalo mekchu dah berbunga dah hati kalo 2 mggu tak datang2

Sep 15, 2011, 6:05:00 PM

berat ko dah naik ke?? aku tgk menten je pipi ko..

Sep 15, 2011, 10:42:00 PM

Ingatkan Betul. Pic Tu Pegnen yang mana?

Sep 17, 2011, 9:02:00 PM

sukeeee taw!!!! nyampah i!

Sep 20, 2011, 10:04:00 AM

masi beraya sakan rupanye ;O

Anonymous
Sep 20, 2011, 3:24:00 PM

Ini adalah artikel bagus untuk dibaca, terima kasih untuk berbagi.

Sep 20, 2011, 4:43:00 PM

5 hari tak update blog.. sihat ke?

Sep 21, 2011, 1:08:00 AM

salam..princess de send details kat email sis..agak2 leh lagi x collect hadiah bln lps..contest mata menawan? itu pon kalo de rezeki lagi :) tq... maaf ats kelewatan atas sbb2 xdpt dielakkan..

Sep 21, 2011, 1:12:00 PM

musim raya ni musim mnternak lemak kan.. :)

Post a Comment