Ahli Kelab Kad !!

Sep 3, 2011

Home » » Balik dah dik non....

Balik dah dik non....

korang kenal signboard nih???

meh sini nak bagitau meh....


bersiaran lansung dari "meja opis" kegemaran teman....
oh yeah!!!!
teman dah selamat tiba di daerah terchenta..
Taiping!!!!!


memulakan perjalanan seawal jam 6.15 pagi tadik...
akhirnya...
alhamdulillah..
pukul 10.30 pagi dah selamat "touch-down"....


sepanjang perjalanan balik...
keadaan PLUS highway menuju ke arah Utara adalah sangat cun!!!
tak caye??...
meh nak tunjuk bukti...

see....
tak banyak pon kereta...
memang dapat menikmati perjalanan tanpa perlu memecut selaju maksima la...


tapi...
bila pandang seberang jalan....
humang aiii.....


 kereta dah berderet-deret!!!


kompem arini dengan esok PLUS highway sesak tahap gaban!!
redha ajelah sape yang tersangkut dalam jem nanti..


teman??...
selamat dah basuh kain...
ni baru kemas barang bagai..
boleh baring rileks2 kejap lagik....
malam kang baru ngadap timbunan kain nak di-lipat...
nikmat betul!!!





4 comments

Sep 3, 2011, 3:15:00 PM

hahaha... betul3... hari ni perjalanan ke utara cun sangat2... tapi nak ke selatan tuh, pergghh.. jam habis!! huhuhu~..

Sep 3, 2011, 6:40:00 PM

kami juga dah selamat sampai kat penang semalam...
memang bole pecut ;)

Anonymous
Sep 6, 2011, 7:49:00 AM

itulah, sekarang nie aku tengah tunggu anak-anak aku besar, sekarang nie diaorang kecik lagi, bila dah besar nanti aku suruh diaorang naik bas, aku pulak beli motor besar balik kampung, hati pun seronok.

Sep 6, 2011, 11:53:00 AM

aku blk dr kedah jem... kul pm gerak kul 6am br sampai putrajaya .... huhu

Post a Comment