Ahli Kelab Kad !!

Sep 12, 2011

Home » , , » 3 Syawal 1432Hijrah

3 Syawal 1432Hijrah

cerita 3 Syawal ni..
rasanya teman ada menulih blog...
ni ha ceritanya....




dari pagi sampaila ke malam....
kejenye berjalan raya aje...
walaupon tempat yang dituju tak jauh mana...
tapi makan masa sehari jugakla...
stendetla..
kereta banyak kat jalan raya!!!!


teman beraya ke Seremban...
rumah Pak Teh cik asbenn...
Pak Teh ni adik kepada MIL..
dah lama sakit...
tak tau berapa lama lagik Pak Teh boleh bertahan...
ada kesempatan nih..
dapatle teman menziarah beliau...
terbaring aje kat atas katil...
tak sanggup tengok keadaan Pak Teh..
nak bertentang mata lagikla tak sanggup..


lepas pekena mee goreng & ribena ais kat rumah Pak Teh...
kitaorg pegi Kuala Pilah pulak...
pegi beraya rumah future SIL teman....
pheewwiittt...!!
sape yang paling teruja nak pegi...??
op coz la Apis!!


memandangkan kamera teman dah tertinggal kat rumah..
(serius memang bijak!!)
teman menumpang glamer kat henpone buahberi si sayang ajer...
gambar korang tengok aje kat link entry atas tu eh..


lepas beraya rumah future SIL..
kitaorg pegi pulak beraya dekat ZeMart..
amende ZeMart tuh??..
mekchu,..tau tak ZeMart kat mana??

loyalty kad Pasaraya ZeMart

Pasaraya ZeMart ni kat Rembau sebenarnya..
MIL teman suka sangat kalo dapat sopping kat sini..
harga barang & kualiti barang pon not bad..
gitulah serba sedikit cerita raya 3 Syawal teman...



arini teman baru start berpuasa..
konsider puasa sunat Syawal...
plus puasa ganti...
harap-harap dapatla puasa straight minggu nih...
lagipun getah pinggang seluar dah terasa ketat...
pheww...
penangan makan laksa secara marathon selama seminggu tanpa henti!!
** banyak hirup kuah laksa dari makan laksa**



insap..insap..
kesian perut teman..
terdera dek napsu tuan punye badan yang terliur semanjang bila nampak laksa...
hukhuk....






3 comments

Sep 12, 2011, 12:30:00 PM

dah start pose ye.. cayok2!! taun ni tak larat aku nak pose sunat.. smoge bejaye.. =D

Sep 12, 2011, 1:08:00 PM

tatau lah sbb dia tak bukak cawangan kat pilah.. kalo tak, konpem terus isi borang jadi member.. dpt point dah bleh dpt voucher.. hehe..

Sep 12, 2011, 3:12:00 PM

fuh.. semangat raya tak habis lagi yer~.. hehe...

Post a Comment