Ahli Kelab Kad !!

Sep 5, 2011

Home » , , » Sampai jugak...

Sampai jugak...

walaupon ada kejadian "panas" yang terjadi masa nak lepas pengawal rumah makcik nih..
namun....
teman dapat jugak pluk ketat2 budak kecik nih....


Najwan!!!


iye..
memang betul..
teman pegi beraya ke rumah makbed tadik...
alang2 anta adik ipar teman balik Manjung...
teman singgah terus beraya rumah makcik nih...


memula tu..
dah siap janji jumpa kat tesco lagik..
terserempak kat tangga berjalan *eskalator*
terus lambai2 ala-ala miss korea...
hakhakhak...


kalo dah namanya blogger...
kat memana pon nak jugak bergambar...
mujur kita tak jadi amik gambar depan kedai lingerie kan makbed...
kalo x....
tak pasal pulak kene "gam" gambar nih...


apsal gambar blurr??...
huh...
malas nak cakap..
kamera tu sabotaj kitaorg!!


lepas abes tawaf tesco Manjung..
barule bergerak ke rumah makbed...

dah di kasi tau tak usah berjamu bagai...
tapi..
makcik yang demam ala-ala cam tak kebah nih..
tetap jugak nak berjamu makan...


sambil teman chit-chat dengan makbed...
kanak-kanak riang ni jugak..
sakan bersoreh...
cuma...
diaorg aje yang paham apa yang diaorg cakap..


 kononnye macam makan agar-agar..



padahal...


diaorg buat main masak-masak!!


Najwan dah pandai "bersembang" dan bertambah hensem...
bila teman tanya...
siap angkat2 kening menjawab soklan teman...
suweeet you!!



ada makcik tu kan...
siap beli baju baru sebab nak jumpa Cik Phia esok...
ko rindu eh dengan dia?..
kehkehkeh...
jangan marah aaaa....


8 comments

Sep 5, 2011, 12:59:00 AM

Hehehe..mcm2 budak2 skrg ni..ada je idea dia..hehehe

Sep 5, 2011, 3:35:00 AM

hhehehehee.... aku nak cantik2 masa nak kasi surat resign.

Sep 5, 2011, 10:52:00 AM

alolo..bestnya dapat beraya umah kawan2 blogger kan..

Sep 5, 2011, 1:33:00 PM

hohoho.. jauh ko bejalan time raye ni ye.. aku jalan sedare dekat2 je.. tak larat aku..

Sep 6, 2011, 9:05:00 AM

eh..eh...

Sep 6, 2011, 11:52:00 AM

klu aku dekat kaw ko...nanti aku branak mesti ko pun dtg melawatkan...kikiki

pindah la wei ..dok dkt ngan kaw aku plak...

Sep 6, 2011, 12:06:00 PM

eima : dok putrajaya?..tak sanggup!!!.jemmed!!

Sep 6, 2011, 12:07:00 PM

CT : tu la pasal...diaorg pon kemain nk memasak


o'gosh : meh la kita beraya sesama plak :)

Post a Comment