Ahli Kelab Kad !!

Sep 13, 2011

Home » , » Cuti...

Cuti...

dek kerana kasihankan anak bujang teman yang tak berapa sihat..
emaknya tukar profession jadi tok pawang kejap..
siap buat air jampi..
( siap air satu bekas..baca yasin sendiri)

siang malam teman berdoa moga anak bujang teman tu cepat sehat...
pindahkan sakit anak bujang tu pada maknya pon teman sanggup...
sape tak sayang anak weii....
larat ke nak tengok anak tu merengek cam tak cukup zat makanan...
layu aje cam bunga tak cukup sinaran matahari...
sebak ko...


Allah makbulkan doa teman....
anak bujang tu dah kembali sehat..
dah sakan pon main lompat-lompat dari kerusi ke kerusi....
dah lalu makan nasi...
dah larat nak beskal keliling rumah...
dah banyak lagu yang dia nyanyi sama-sama dengan rancangan tv..


sekarang yang dok bawak kain hingus..
siap pin pada baju..
( gile selekeh rasanya)
emaknya pulak!!


~ pinjam gambar google ~

kondisi hidung arini...
arrrrgggghhhhh....
hidung dah merah menyala cam hidung badut!

bertabahlah diri untuk terus berpuasa hingga tiba waktu berbuka...



kak suzi,..
order kerepekmu kene hold dulu ye...
tokey mc!



9 comments

Sep 13, 2011, 11:28:00 AM

bila la aku buleh beraya kat umah ko...

Sep 13, 2011, 11:30:00 AM

ibu mana tak syg anak kan ...
tak pe ... rehat byk2 ye

Sep 13, 2011, 1:01:00 PM

kalo tak larat, jgn paksa diri tu.. kan ke kena makan ubat.. cane nak cepat elok..

nak kena bawak ayam golek ke kalo nak jumpa pawang ni?

Sep 13, 2011, 1:05:00 PM

kerap eh emy dpt selesema, demam, batuk...
**perasan kat entry2 lepas juga.

doktot bawak balik virus eh? hehehe (jgn marah aa..)

Sep 13, 2011, 1:21:00 PM

meleleh weh.. kalo aku pon mende paling best adalah tido.. hohoho..

Sep 13, 2011, 2:31:00 PM

siannya...soh en asben plak jampi....get well soon tau...kang berselepet lak keyboard tu...hehe

Sep 13, 2011, 2:52:00 PM

makbed : meh dtg meh..sabtu amacam?


eima :tu la..mcm2 profession aku ni..jd pawang bleh..dokto bleh..misi po boleh!

Sep 13, 2011, 2:54:00 PM

mekchu : br aje pekena tido sejam..idung dah rasa kering sikit :)



kak najwa : saya mangsa keadaan..hukhuk..bila org lain sakit,..saya sehat..bila penyakit diaorg dah baik,..den pulak merana!!..baik anak & ayah..sama aje.suka kasik virus!!

Sep 13, 2011, 2:55:00 PM

eda : tang meleleh yg aku rimas tu..cam nk buang hidung jap,pehtu kasik servis lubangnya.hahahahha


o'gosh : kalo cik abg yg jadi tok pawang,..memang boleh pingsan!.. :D

Post a Comment