Ahli Kelab Kad !!

Sep 22, 2011

Home » , » Dulu...sekarang...

Dulu...sekarang...

KAMI di tahun 2007...

 time nih...
masih baru lagik memegang title suami isteri....
frame gambar ni duduknya kat atas meja solek bilik utama...
di rumah Teluk Intan








KAMI di tahun 2011....

masih lagik memegang title yang sama...
iaitu suami isteri...
cuma dah upgrade sikit..
dah dapat jugak pegang title ayah & Ummie.....



moga kami masih dapat terus memegang title suami isteri ini hingga hujung nyawa kami..
motif entry nih??...
takde motif...
cuma terkenang peristiwa pagi tadik..
buat bentuk "HATI" untuk cik suami..
menggunakan wap air pada cermin tingkap kereta...
kononnya romantik abes...
hahahahahahahaha



~ bos kasik pinjam berokand arini...
walaupon ala-ala slow tapi still berjaya online!! ~



7 comments

Sep 22, 2011, 10:03:00 AM

semangat :)

Sep 22, 2011, 10:09:00 AM

alala cute nya..moga berkekalan selamanya ye...

Sep 22, 2011, 11:55:00 AM

akan datang dapat gelarn datuk n nenek.........

Sep 22, 2011, 11:57:00 AM

ok la tu pakai berokban.. nak nunggu tiang tegak ntah bile la agaknye..

Sep 22, 2011, 12:39:00 PM

romantik nye!!!!
moga kekal hingga akhir hayat:)

Sep 22, 2011, 1:09:00 PM

hahahhalll kalo tgk gambo aku kawen ngan gambo aku skang nih jauh beza.. tuan dokto maintain je ek.. ko tak bg die makan nasik ek mie? isk.. sian die.. asyik dobot je yg gemok.. laki ko cenggitu jugak la.. hahahhaha

Sep 22, 2011, 8:34:00 PM

ejai : nk kata aku xkasik dia mkn,tp bila mkn nasi semedang aje bertambah smpai 2x..hahahaha

Post a Comment