Ahli Kelab Kad !!

Jun 23, 2013

Home » » Adam....

Adam....





abaikanlah suara umie yang sekejap macam The Shrek sekejap macam Mickey Mouse..
hahaha..well,..umiekan memang macam tu..





haaa...Cik Adam kita ni dah pandai dah menjawab bila dipanggil nama dia...
panggillah Adam atau adik..kemain lagik dia menyahut....
ngajak kita menyembang pon bukan main...
keyboard epad?..haa..umie tengah gegeh nak draft entry blog tapi...
cik adik tu pulak merengek..terpaksalah lupakan blog..
sampai ke sudah tak siap pun draft entrynya!



esok ada check up Adam umur 2 bulan...
umie pegi lone ranger ajer sebab ayah keje...
rasa-rasanya lengan ni tak cukup gagah kot nak kendong dia sepanjang masa...
kene bawak talian hayat stroller sekali esok...
mana tau kot2 tetiba umie ko sakit perut..
tak ke haru nak pegi jamban kendong dia sekali....
nehi..nehi..

4 comments

Jun 23, 2013, 9:21:00 PM

Kalau dah suara Umie dia, buat la nada camana pun, dia nyahut jugak. Umie kiss Adam sat untuk achik Dineh na :)

Jun 24, 2013, 2:29:00 PM

sekejap je dah 2 bulan.. tunggu dia dah dapat kaki nanti...jenohhhhh

Jun 24, 2013, 4:48:00 PM

comel :)

Jun 24, 2013, 6:58:00 PM

Betullah nini, tangan kemain aktif mengayuh. Boleh teman ayah pi main badminton nanti. Dah mula ikut rupa abanglah, akak rasa. Cubit2 manja peha dia tu sikit untuk acik aidah ya. Gewwwwaaam tengok.

Post a Comment