Ahli Kelab Kad !!

Jun 9, 2013

Home » , » Sempat?..tak sempat?

Sempat?..tak sempat?







kalo dulu...dulu la...sebelum ada Adam...
dalam 2 hari boleh abes baca satu novel....
dalam baca novel pon masih boleh settle semua keje rumah..
tapi..sekarang...jangan kata baca...
nak bukak plastik bungkusan novel tu pon rasanya tak sempat..
baru suap nasi 3 suap...dah dgr siren Adam...
tengah mandi baru sabun sebelah lengan..
dah dengar reques susu dari Adam...
duk umah mak,..boleh gak mintak tolong mak/abah pujukkan adam dulu...
sikalang sudah balik Taipung..mau mintak tolong sape?
ahkak dobot?...uwaaa....
Adam pulak kemain tak makan saman bila ayah dia pujuk...
siap kuatkan lagik lontaran vokal..adalah...
serius sedang berusaha menabahkan hati bila
terpaksa makan kunyah laju2...mandi ala2 p.ramlee....
nasib la basuh kain guna mesin..
kalo kene basuh kain guna tangan macam zaman dulu..
mau kot seminggu tak basuh kain..hahahahaha


tulis blog pon curi-curi masa...
sebelah tangan enjut buai..
sebelah lagik tekan keyboard....
jadik..sebelum pape..
teman mohon mahap kalo tak sempat hai-hai bye-bye kat blog korang...
bukan tak sudi tapi....tak mampu jejak..
masa sangatlah limited...




inilah kondisi terkini patik....
pipi sudah kekurangan sikit tembamnya...
maniss?..of coslah sudah kembali manis...
muahahahahaha...
cuma tang mata sepet tu tak boleh nak buat apa...
dah bertambah sepet sekarang ni...
lebam bawah mata?..well....aii kan dah join kelab panda sekarang..
hahahahaha...


oh lupa..ni gambar Sabtu lepas..
teman bersama sahabat baik...
11 tahun berkawan..dan masih bersahabat...

6 comments

Anonymous
Jun 9, 2013, 8:57:00 PM

Kak emy wajib bace cite andai itu takdirnye.. best gile.. hahah

Jun 9, 2013, 10:50:00 PM

Ada si kecik, memang macam tu la. Mesti la nak dulukan dia, perkara lain tolak tepi dulu :)

Jun 10, 2013, 9:48:00 AM

so sweet sekarang ni..sm la jemah pon membaca pon lmbt abis sekarang ni

Jun 10, 2013, 10:16:00 AM

hahah rileks la bila ko dah boleh seswaikan diri ... mesti bolehnye ... permulaan gitu la... rilek2

Jun 10, 2013, 12:28:00 PM

Pelan2 dik. Mula2 memang cam tu. Akak dulu rasa tak konfiden je bila dah balik umah sendiri lepas pantang. Akak pantang kat kampung 2 minggu je. Memang kelam kabut tahap nangis meraung. Meraung tu sekali pakej ibu dan anak2 pulak tu. Hahaha.

Jun 11, 2013, 10:01:00 AM

'giler kau?' tu tengah baca sekarang..hehe

Post a Comment