Ahli Kelab Kad !!

Jun 6, 2013

Home » » Mengantuk

Mengantuk




Jangan kata dia...
Teman sendiri pon mengantuk..
Dari pukul 12.30tgh mlm sampai pukul 4.30pg berjaga..
Adam macam diajak 'bermain' oleh sesuatu...mata tak lelap lansung..
Tangan tu pulak...tak mau diam..bergerak je..mcm main badminton..
Dia tak menangis tapi nampak macam dia memandang & bermain dengan 'org lain'..
Kata abah,..budak2 kecil ni bila dah lepas tempoh berpantang mmg mcm ni..
Akan diacah oleh makhluk yg kita tak nampak dengan mata kasar..
kadang-kadang kita tengok anak kita macam ketawa...
nak menangis & macam bersembang dengan "seseorang"...
Tapi,...jangan risau.malaikat sentiasa ada melindungi mereka..
Ok..tak kisahla kalo nak ajak main..
Tapi,janganlah tengah malam..teman ngantuk!




ngantuk...ngantuk....ngantuk...



7 comments

Jun 6, 2013, 2:31:00 PM

tomeyyy ar!

Jun 6, 2013, 2:46:00 PM

Kalau malam dah tak tidur sah-sah siang tidur memanjang. Nini tidurlah juga masa dia tidur..

Jun 6, 2013, 3:33:00 PM

jemah kat sini pon ngantok jugak ni..nak join adam tido la

Jun 6, 2013, 4:22:00 PM

training badminton nak main dengan abah dia kot tu

Jun 6, 2013, 5:49:00 PM

Seram pulak akak baca. Dia tak sakat sampai menangis, tak pe lah. Kalau menangis lagi haru kan.

Jun 9, 2013, 1:12:00 PM

adam yang comal akan sentiasa dilindungi...

Jun 9, 2013, 6:18:00 PM

Best nyerr tgok dia tidurr

Post a Comment