Ahli Kelab Kad !!

Jun 12, 2013

Home » , » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday





apa perasaan anda bila..
bangun pagi dan terperasan anda lupa mengambil 'vitamin' ini malam tadi sebelum tidur..





perasaan saya?
rasa nak cubit pipi sendiri kuat-kuat!!!!!!
setelah 2 tahun meninggalkan habit makan ubat time malam...
arrggghhh......ini yang teman stress..
nak kene re-program balik hardisk otak teman nih...






meh nyanyi lagu sikit...

" tolong ingatkan aku".....


10 comments

Jun 12, 2013, 9:01:00 AM

ok lepas ni kena letak kat tempat yang senang nampak.. ;)

Jun 12, 2013, 9:04:00 AM

hahhaha.. menatang ni memang kene makan ikot time.. tarok jam loceng sebelah okeh.. hehhe..

Jun 12, 2013, 9:08:00 AM

penah rasa jeee..stress

Jun 12, 2013, 10:30:00 AM

Siap dah ada hari ye Nini. Kalau terlupa malam tak boleh makan siang ke?

Jun 12, 2013, 10:48:00 AM

mak aiiiii.....siap ade haghi2 nye yeee..... bile terlupe ni..... mmg patot program balik le....kekeke...by the way awok polo mike... 1072

Jun 12, 2013, 12:45:00 PM

Dah lama ku tinggalkan "ubat" ni..

Jun 12, 2013, 12:50:00 PM

kalau sy lupe..sy makan 2 esoknye..hahha

btw .. sy folo awak :P

Jun 12, 2013, 3:58:00 PM

Akak tak pernah amik pun tu. We go natural, gitu. Haha. Tapi sekarang ni tak yah risau sebab dah hampir tutup kilang.

Jun 12, 2013, 4:28:00 PM

wakaka...kalau selalu lupa, tahun depan bukak buku merah lagi la....

Jun 12, 2013, 10:36:00 PM

Ok mula2 akak tak tau itu 'vitamin' apa tapi bila baca komen kawan2 kat atas tu, akak dah paham dah, kehkehhh. Siap ada tulih hari gitu rupanya na..

Post a Comment