Ahli Kelab Kad !!

Jun 2, 2013

Home » , , » Ruang & masa

Ruang & masa






Kesian Abg Mat..
Sejak dah ada adik nih..tak dapat selalu manja2 dengan umie..
Jarang sekali dapat tumpang baring atas peha umie macam dolu-dolu...
Jangan jauh hati sayang ye..maafkan umie..
untuk ayah pun macam tu jugak...maafkan nini..
sori yang..jarang sangat dapat duduk lepak sembang2 macam tu..
rasa macam tempoh 24jam tu tak cukup sangat...
beranak kecik ni memang mencabar ketahanan mental & fizikal..
termasuk ketahanan mata berjaga malam....


Umie masih berusaha mengadjust timetable diri 
melayan kerenah 3 hero kesayangan umie..
Ayah & Abg Mat kasik umie chance bernafas skit keh....
kita pelan-pelan kayuh....








8 comments

Jun 2, 2013, 10:10:00 PM

Dapat adik kala cik umur 5 tahun, harapnya cikmat memahami :) dia pun dh boleh berdikari sikit.

Dpt anak kecil ni seronok, tapi memang kena tabahla meng'adjust semula cycle terutama cycle tidur, ehehe.

Jun 3, 2013, 8:42:00 AM

geng la jemah ni...tak terlayan semua hero2 ni kan

Jun 3, 2013, 10:29:00 AM

CikMat mungkin tak betul2 faham lagi sebab dia pun masih sangat muda tapi akak pasti encek tuan doktor paham. Demi ahli keluarga baru yg tangat tomei tuh, semua orang sanggup give & take punyalah.

Adam nampak macam dah besaq bila pakai baju & seluaq macam tu :)

Jun 3, 2013, 10:57:00 AM

pelan2 kayuh. saya dah nak masuk 5 bulan ni baru ok sket. Alhamdulillah lega sket :)

Jun 3, 2013, 11:53:00 AM

banyak cabaran jaga anak kecik kan? time ni rasa .... baby ... cepat lah besar .... hehehe

Jun 3, 2013, 12:31:00 PM

biasa le tu. bila ada baby, byk benda lain ter 'tinggal' kan jap. but, akan ok la tu seiring dgn masa...
mcm aida dan 2 anak dara tu, sejak ada izzat ni pun agak terjarak. so, cara aida, aida suruh diorang jaga izzat bersama-sama. so, aida jaga diorang yg kena jaga izzat :-)

Jun 3, 2013, 1:36:00 PM

penat dengan anak kecik, penat ngan anak besar dan penat ngan orang besar...sedang melaluinya..letih tapi suka

Jun 3, 2013, 9:02:00 PM

Mula2 memang macam tu. Tapi akak percaya cik mat dan cik abang nini tu faham. Akak dulu pun macam tu. Farah dah 6 tahun baru ada adik. Tapi okey je. Farah dah boleh bantu akak sikit2 masa tu.

Post a Comment