Ahli Kelab Kad !!

Jun 24, 2013

Home » » Cocok!

Cocok!






Bulan lepas cocok peha kanan.... ( utk hep B dos 2)
Bulan ni cocok peha kiri... (combine jab dtap dos 1,hib dos 1 & ipv dos 1)
Bulan depan kita tengok pulak misi nak cocok peha mana...

So far takde tanda demam walaupon tengah hari tadi badan dah suam2...
Lepas umie tuam tmpt injek dgn pek ais, kasik susu kenyang2 & tido puas2..
dan dia bangun petang tadik.....






dengan penuh penghayatan menghisap tangan...



kisah penuh pasal chk up arini esok ajelah cerita ye..
bateri mata umie ni dah tahap kronik weaknya...
lip lap...lip lap...


8 comments

Jun 24, 2013, 9:37:00 PM

Ala2. Comelnya. ^^

Jun 25, 2013, 8:35:00 AM

amboi...tido diapit bantal karipap tu yang mahal tuuu

Jun 25, 2013, 9:51:00 AM

geram je aku tgk budak ni...

Jun 25, 2013, 12:00:00 PM

comel jerk bantal tu...:)

Jun 25, 2013, 12:03:00 PM

Heee.... geramnya tengok peyut muncit ye. Makin tembam dah adik ye:)

Jun 25, 2013, 1:16:00 PM

Budak Adam ni kan, bila bukak baju lagi gewwwaaaaam acik aidah tengok. Kalau dekat mahu akak kidnap tiap hari ni bawak balik umah. Hahaha.

Jun 25, 2013, 7:05:00 PM

bulan depan cocok lagi...dan at 5 months...PENTAXIM..:)

Jun 27, 2013, 11:18:00 AM

next month izzat cucuk 1 tahun... hu hu hu...

Post a Comment