Ahli Kelab Kad !!

Jun 11, 2013

Home » , , , , » Keluarga

Keluarga






ayah & umie beserta anak-anak...
walaupon salah sorang anak kami lain spesis..
walaupon bukan teman yang mengandung & memberanakkannya...
tapi dia tetap anak kami...
kami yang menjaga dia sejak dilahirkan...
kami jugak yang membanteras kutu sepenuh badan dia time dia kecik2 dulu...
kami jugak yg melayan sawan dia....
gamaknya dek sebab selalu sawan time kecik dulu...
tu yang perangai kemain jadi diva....



tak ketinggalan hero-hero umie & ayah....
syukur..dengan limpah kurniaNYA...
umie & ayah diberikan rezeki cahayamata....
walaupon belom dapat gegurl lagik...
tapi kami tetap bersyukur....



anak-anak ayah & umie...
keluarga kita tak besar..
tapi kalau besar nilai kasih sayang yang kita pupuk dalam diri kita..
kita akan sentiasa rasa gembira & bahagia....




~ ginilah gaya umie menulis bila mamai...
kemain berpuitis!! hahahaha
Adam mengamuk malam tadik sampai pukul 4pg..
pehtu sekarang dia tido kemain lena sampai taknak bangun mandi!
mata teman ni nak tido tapi CikMat nak balik skolah pukul 11.30..
maka,..marilah merepek sebab sumer keje rumah dah siap~

10 comments

Jun 11, 2013, 11:21:00 AM

comel la :)

Jun 11, 2013, 11:42:00 AM

gini la gamaknya menjadi seorang ibu iye dak nyer..mmm..terpaksa mengorbankan apa yang ada utk yang tersayang kan..udah rabak la mata tu

Jun 11, 2013, 11:48:00 AM

lama tak ada gambar dobot...tuan tanah dah tak sayang dobotlah tu..nanti dia merajuk kang..

Jun 11, 2013, 12:40:00 PM

Untunglah Dobot ada yg sayang.
Adik mengamuk sebab mengantuk tapi tak boleh tidur Nini. Kembung perut dia ke? Kesian... biarlah dia tidur.

Jun 11, 2013, 12:55:00 PM

wahhhh... gambo puan sri dobot kat tetengah alam..

Jun 11, 2013, 6:03:00 PM

4 baris terakhir isi penting sbnarnya kan.. yg lain2 tu merepek kerepek.. hahaha

adam test ummi sayang adam ke idok

Jun 11, 2013, 6:20:00 PM

Ada jugak sorang gegurl walaupun lain spesies. Tak pe, ada masa lagi nak cuba dapat yang gegurl betul2 punya. Usaha tangga kejayaan. Hehe.

Jun 11, 2013, 9:07:00 PM

Tumpang bahagia tengok gambar family tu :)

Jun 12, 2013, 4:30:00 PM

hahaha...tak bleh blah si dobot jadi centre staged! watak utama tu...haha...gmbaq kat tgh tgh..

Jun 14, 2013, 11:42:00 PM

alahaiiiiii......nak kiut anak2 mike.... awok tahun lepaih ade dapat offer daghi satu family cina.... deme udah ramai anak.... jadinye anak yang bakei lahir tu deme nak bagi awok.... tapi agaknye bukan rezeki awok...... last minute ade yang mintakk.... takpele....

Post a Comment