Ahli Kelab Kad !!

Jul 3, 2013

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday




































pemandangan indah selepas hujan berterusan pagi tadik...
cantiiknya awan meliputi puncak bukit....
~bajet macam duduk kat NewZealand~
inilah Taiping yang terchenta.....


Taiping mungkin takde i-city..
tapi Taiping ada keindahan pemandangan yang ohsem!!!
tak payah bayar pon..free sajer..




7 comments

Jul 3, 2013, 10:36:00 AM

Subhanallah Nini, cantiknya pemandangan...Betul sesuatu yang amat bermakna

Jul 3, 2013, 10:49:00 AM

ya betoi...sokong sangat..taiping mmg da best view

Jul 3, 2013, 10:56:00 AM

memang ohsem....lama x p tepeng..

Jul 3, 2013, 11:34:00 AM

cerahnye langit ..dulu tak penah amik port pun betapa birunye langit ..hmmm

Jul 3, 2013, 1:00:00 PM

Subhanallah... memang cantik apa yg Nini captured. Kalau masa jerebu tempohari tak dapat lihat ini semua kan.

Jul 3, 2013, 6:52:00 PM

Nampak segar sangat. Akak suka Taiping. Bandar penuh kenangan :)

Jul 5, 2013, 2:56:00 PM

Memanglah dik. Akak hari tu baru sampai tanjung malim tapi dah kagum tengok pemandangan banjaran titiwangsa kat situ yang diliputi awan. Rasa sejuk pulak padahal cuaca panas.

Post a Comment