Ahli Kelab Kad !!

Feb 2, 2011

Home » » Air?...xde??!!

Air?...xde??!!

Lembaga Air Perak ada anto surat bagitau...
akan ada gangguan bekalan air 2 hari....
dengar aje ada gangguan air..
teman kerahkan askar besar & askar kecik tadah air...


nak kata kat umah ni banyak sangat baldi & besen..
idak jugak...
tapi..bolehla takat nak simpan air untuk stok 2 hari...
yang penting air untuk memasak....
tu pon kalo masak..
buatnye g makan nasi ayam Tesco ajer...
xpyh dah guna air tuh....
basuh baju??...
xpayah...peram aje dulu 2 hari...
abeskan aje guna sumer baju dlm laci...
hahahahhahaa

stok air bersih utk masak air....

air utk masak...basuh pinggan...

last sekali...air utk basuh berak Afif...hahahahahha


Kalo xtadah air pon xpe sebenarnye...
kitaorg 3 beranak aje...
guna air tangki pon dah lebih dari cukup..

tapi..biasalah....
sediakan payung sebelum ujan...
buatnye air tetiba jadi 3hari xde..
tak ke biru muka nak cari air kat mana...
hahahahahhaha

3 comments

Feb 2, 2011, 3:37:00 PM

mana cari plastik air cam kat atas tu?

Feb 2, 2011, 4:01:00 PM

xtau laki aku beli kat mana...kalo xsalah..tesco rasanye...
lagik satu tuh...dia amik kat sepital kot..
kalo ada lg..aku suh dia amik 1..nnti aku pos kasik ko keh...

Feb 3, 2011, 10:52:00 AM

ehhh... kat sban ni pun tak de air jugak.. apa kes dorang nak pakat2 potong air sama2 lak kan? hhehehe...

Post a Comment