Ahli Kelab Kad !!

Feb 8, 2011

Home » , » Robocop Ayah

Robocop Ayah

Kalo ada sesapa pernah tengok camne Afif lari...
sure takot...
seriau weh...
rasa cam nak luruh jantung....


sebab??...


gaya dia lari tu cam nak jatuh...
jenuh dah ajar cara larian yang betul...
tapi....
stended la..
dah namanye budak-budak..
mana reti berlari pelan-pelan...
sumer pakat cam nak kejar apek jual eskrem....


disebabkan si ayah dah letih bagi ingatan...
dan jugak xlalu dah nk nengok tempurung lutut si anaknye..
penuh calar balar...
dijadikan anaknye ROBOCOP....


Robocop??...
ha'ah.....


knee guard & elbow guard = ROBOCOP


gigih tu dok pakaikan kat si anak


Afif tayang muka blurr....


 si ayah yang prihatin...
Umie xprihatin ke?...dah xkose nak layan...
hahahahahaha


at last...siap dah ROBOCOP Afif !!!


 eeerrr....buleh ke nak naik beskal kalo pakai cenggini???



hahahahahha....
tu g tanya ayah camne nak buat...

4 comments

Feb 8, 2011, 5:39:00 PM

hahhha... camtu sekali sayangnya ayah pada anak... ;)

Feb 8, 2011, 8:59:00 PM

tekun si ayah memasang (dlm hati ayah : apsal masa kecik2 dulu aku x dapat?)

si anak ; baiklah ayah, pasangla apa nak, kehkeh...

Feb 9, 2011, 7:33:00 AM

kakyong : Afif selalu jatuh sbb suka sgt berlari..dah xlalu nak kejar

kak najwa : betul sgt dah tu kak najwa..mmg ada dialog tu masa tengah pakai nih..kikikiki

Feb 9, 2011, 8:50:00 AM

mencegah lebih baik dari mengubati.. caya lah..

kang dah jatoh baru nak lerok minyak pon dah tak gune sebab lutut udah koyak.. kalo pakai robocop ni lutut tak sempat koyak.. hehehhe..

Post a Comment