Ahli Kelab Kad !!

Feb 16, 2011

Home » » Bukti!!!!!

Bukti!!!!!

Bagi geng-geng yg memang setia dengan teman selama nih...
kompem perasan teman selalu bising pasal penimbang....
sanggup la teman work-out macam org separuh mereng..
semata-mata xmo kasik berat teman lebih dari 60kg...
xcaye ke berat teman ALMOST 60kg??...


Rata-rata jiran kat sini...
sumer xcaye dengan berat badan teman...
teman ni berat tulang...rangka besar...
berat tulang?.. maleh eh??...
sukati la nak cakap apapun...
xkesah..hahahahahaha
tapi...isi badan sikit aje...*perasan*
lemak yang paling banyak...*ni mmg btol*


Since Afif berhenti breastfeed 8 bulan yang lepas...
teman memang totally bergelut dengan berat badan...
kejap dia naik cam roket....
kejap dia turun macam batu meteor...
gitulah selalunye...


teman cuma guna 1 penimbang aje...
yang ada kat umah...
memang teman sorok selalu penimbang tu..
sebab xmo kasik Afif 'modified'...
dats y la teman amat PERCAYA dengan penimbang tuh..
apsal xtry penimbang kat Tesco ke..Giant ke...

maleh weh..
mana nak kejar Afif...nak naik penimbang lagik...
xkose ah!!


tapi...


2-3 bulan nih..
penimbang tu..
macam sokmo-sokmo...
tipu teman....
kejap-kejap...
tunjuk berat teman 60.8kg...
kejap-kejap kata 63.1kg....
2-3hari lepas tu bila naik penimbang lagik...
dia tunjuk 51.6kg...
ko xrasa STRESS cenggini???!!!.....

stress tahap cipan bertanduk beb!!!


Berdiet la teman nih..
makan nasi 1 senduk ajer...
(xkenyang pon buat macam kenyang)
makan sayur...
masak kukus-kukus jer...
tapi..bila naik penimbang....
still jawapannye HAMPEH!!


Satu hari.....
terungkai sudah misteri....
rupanye....
selama hari nie...
udah ada yang 'modified' penimbang tuh...


bukti??...


saksikan....



kononnye tengah timbang berat badan sendiri...
konsentrasi....


tiba-tiba.....


nah ko!!!!


tu sebab la penimbang tu GILA!!!!!!


weh!!...
dah xde keroje lain eh??....
apsal rosakkan penimbang Umie tu?..
dah abes ke semua mainan kamu??...


dan macam biasa....


 tayang muka xbersalah....



D....
Nini dah tau siapa perosaknye....
budak kecik tuh!!!!....
bukan dobot.....


I xterlibat okeh dalam perbincangan nih....
sila keluarkan nama I dari senarai blacklist u!


berat tulang+lemak+isi terkini....


56.8kg..


mana tau?..
pagi tadik g tumpang timbang kat tempat keje cik asbenn...
hahahahahhahaa



En. D...
sila belikan saya penimbang baru :)

8 comments

Feb 16, 2011, 8:55:00 PM

i dah kate u tak gemuk kan

Feb 16, 2011, 9:21:00 PM

aku dah kate timbang tu tipu.. ko tak caye.. hehehhe.. udah le tu.. beli le baru.. =)

Feb 16, 2011, 10:28:00 PM

alahaaii...cian nyer kak nini ni..hehe

Feb 17, 2011, 2:30:00 AM

sbr ye kak ! haha .

Feb 17, 2011, 7:22:00 AM

yg 51 kg tu mcm bahagia jer...

mak borek nehhhh

Feb 17, 2011, 8:21:00 AM

budak kecik tu dah nampak bulat pulak..tu yang dia kalut sibuk nak menimbang..hahaha...

Feb 17, 2011, 10:14:00 AM

wahh nak ngaborkan udah ringan yer? hihihih..tahniah2..

Feb 17, 2011, 2:37:00 PM

Hehe, mmg penimbang nie kadang2 takleh percaya (sebenarnya bila berat naik kata tak caya, bila timbang berat turun, dan dan puji kembang semangkuk) hehee

Post a Comment