Ahli Kelab Kad !!

Feb 3, 2011

Home » , » H.i.d.u.p....

H.i.d.u.p....

Manusia...

kalo dah namanye Manusia...
semuanye nak perfect....
sape yang tak nak kan...


kalo boleh....
nak declare pada 1 dunia...
mereka pasangan paling sepadan!!...
gojess!!..romatik!!..
SERASI !!!!....
perghh......
gile xboleh blah..
hahahahaha


tapi....
ada ke yang perfect di dunia nih???


serasi..
xsemestinye xbergaduh...
sepadan...
xsemestinye bahagia selalu...


bergaduh tu 'kudis' dalam hidup berumahtangga....
lagik digaru...lagik bertambah banyak 'kudis'nye....
kalo xde sape yang nak beralah...
bertambah parahla 'kudis' tuh...
bertambah besarlah parutnye....


teman nak bagi nasihat dalam hidup berumahtangga??..
hahahahhaa.....
korang buat lawak ke??
teman pon 'beginner'..
baru nak masuk 4 tahun kawen...
masih lagik merangkak-rangkak...
masih  belajar....
belajar mengawal sikap kepala batu...
dan segala sikap negatif yang ado dlm diri...
xlayak weh nak bagik nasihat...


yang penting...
yang elok...
 kita jadikan teladan...
yang buruk...
kita jadikan sempadan....


pada teman....
NAWAITU yang penting..
kalo betul NAWAITU kita...
atas masjid yang kita bina.....
maka....
eloklah hasilnye....


Allah itu ADIL...SAKSAMA...
berdoa.....sujud pada DIA...
InsyaAllah....
xkan DIA lupa pada umatNYA....


sape yang sanggup tengok....
masjid yang kita bina dgn susah payah & penuh dugaan....
runtuh sekaligus mcm kene bom....
sadis beb...
xtau la pulak kalo korang jenis xkesah....
nauzubillah.....


muhasabahlah diri.....


Nini D....
sila jadi lebih baik dari yang sebelumnye...


Kapitan a.k.a. D....
silalah selalu beri tunjuk ajar ....
tunjuk ajarku..siput!!
hahahahahaha






kami mungkin xgojesss....
apatah lagik glamer....




tapi....






kami bahagia dengan cara kami.....


8 comments

Feb 3, 2011, 1:28:00 PM

jiwang lak tetibo.

Feb 3, 2011, 1:59:00 PM

hahahaha.....aku rindu laki aku...(gediks!!)
dia g memukat ikan dgn jenjiran..
kemain lagik diaorg konvoi naik 3kete..
aku pesan suh amik gambo..ntah amik..ntah idak!!

Feb 3, 2011, 2:39:00 PM

Banyak lagi dugaan mendatang..

Feb 3, 2011, 5:46:00 PM

semoga bahgia kekal abadi :)

Feb 3, 2011, 6:21:00 PM

hehehe memang nampak sgt tgh rindu hihihi... mekaseh dah mengingatkan... me belum masuk lagi masa2 berumah tangga... harap2 bole jadi 'perfect' dengan cara kita juga :D macam Nini ngan hubby...

Feb 3, 2011, 7:45:00 PM

Astina : btol..hidup xsunyi tanpa dugaan...

Cik Etty : sama jugak utk Cik Etty...jgn cepat mengalah dgn dugaan ye...

Feb 3, 2011, 7:52:00 PM

RRB : xpe..pelan2 kayuh...Nini xperfect..tp selalu rasa diri perfect dgn cara Nini sendiri...hahahahha

yang penting...NAWAITU...

Anonymous
Feb 7, 2011, 9:58:00 AM

hehehe..sedih lak bace nye..=p

Post a Comment