Ahli Kelab Kad !!

Feb 12, 2011

Home » » Gambar Kontroversi!!!

Gambar Kontroversi!!!

TAWARAN HEBAT!!!!



dijual dengan harga RM480 seekor....
tawaran terhad sebab cuma ada seekor aje...
siapa cepat...dia dapat...
tawaran dibuka sehingga kucing ini dijual....
sebarang pertanyaan...
sila ke kedai ikan Atlantis di Taiping..
lokasi berdepan Sek Ren St. George...






hahahahahhaha.....




giler kontroversi gambar nih.....
btol ke nak jual dobot nih????
dah abes pikir ke??.....
xsayang dah ke dobot nih??...
boleh ke hidop tanpa dobot??...




sape kata ini dobot???...
ada ke teman kata tu dobot.....
idak kan....
rupa aje sebijik cam dobot.....




apa korang ingat teman dah hilang akal.....
xkan la teman nak jual binatang yang sombong tuh..
kalo jual dobot....
sape nak buat perangai..buat muka huduh...
berak xreti tutup...makan nak demand...
panjat pokok xreti turun...
tido tengah jalan raya.....




kalo jual dobot....
mau rindu teman sumer perangai dobot tu...
silap2...teman yang demam rindu...
hahahahaha




kucing kat atas tu...
sebenarnye.....
sejibik macam dobot...
cuma tu kucing jantan....
memula masa tengok kucing tuh...
terperanjat jugak....
muka sumer sama macam dobot...
cuma kucing tu mukanye xla sebengis dobot....
ada jugak manisnye....




kata tokeh kedai tu...
tuan dia dtg jual...
xmo bela dah....
tokeh tu suruh teman beli...
tambah koleksi kucing yang dah sedia ada....




adehla tokeh.....
sedangkan dobot sekor pon..
teman jenuh dikerojekannye...
inikan pulak nak tambah seekor lagik!??..
adehla...mahaple tokeh...
xkose nak mengusutkan kepala hotak....
cukuple rambut aje yang kusut.....






the ONE and only.....
D.O.B.O.T.....




biar muka ko bengis....
mulut bau busuk....
sombong xbertempat...
tapi....
ko tetap dihati.....






dobot...
meh balik makan meh.....















9 comments

Feb 12, 2011, 3:08:00 PM

muka dobot lebih bengis la, huhu

Feb 12, 2011, 6:34:00 PM

cube ko beli je kucin jantan tu buat menantu? murah je.. tak payah pun tepak sirih. cuma buat majlis sambut menantu je sikit. baru muka dobot tak bengis.

Feb 12, 2011, 10:09:00 PM

ish...maleh aku..kat umah cukuple dah ada 2 org 'jantan'..xlarat aku nak tambah serabut kepala...hahahha

Feb 12, 2011, 11:56:00 PM

hish.. jangan la jual dobot tu..
cantik sgt dia tu.. mesti manja, kan?
klau Ann la.. SAYANG BANGAT NGAN DOBOT!!

Feb 13, 2011, 1:37:00 AM

hehe...untung dobot tu..buat hal cemana pun di sayang juga.kalo tuan besar buat hal..tido luar!!! hahaha

Feb 13, 2011, 7:12:00 AM

kalo dobot tak de mau meroyan ko kang.. hahahha..

Feb 13, 2011, 9:18:00 AM

mati2 aku ingat ko nk jual dobot...huhuhu

sbb nk pindah pi obersi ....

Feb 13, 2011, 2:34:00 PM

nasib baik tak de sakit jantung tau.. pelik jugak sbb tak mungkin snggup nak jual penawar hati nini tuh...

Feb 14, 2011, 3:22:00 PM

hehehheheh nak dobot....

Post a Comment