Ahli Kelab Kad !!

Feb 7, 2011

Home » » C.I.N.T.A. sangat....

C.I.N.T.A. sangat....

Semalam....
kemaskan beg keje cik asbenn..
maklumla....orang lelaki...
banyak sangat harta qarun yang disimpan...
bukan aje barang keje...
sampah...tisu...plastik...
ntah hape2 lagik mak nenek dalam tuh....
malahan tie pon buh sekali dlm beg...
pttla tengok koleksi tie yg bergantung dlm almari dah kurang.....


ginilah kekdahnye jadi HM merangkap seksitary cik asbenn...
sumer keje masuk dalam skop teman....


dalam dok kemas tuh...
terperasankan ada satu sampul surat...


surat apakah...????
surat naik gaji??...
surat naik pangkat??...
atau.....

surat chenta?????
huhhhh!!!!!?????


bila diteliti....
hahahahahaha...
rupanye...
ini kad Selamat Hari Raya yang teman anto tahun lepas....
uissshhh....
siap simpan dlm beg keje tuh.....

kad ni teman siap pos...
yang paling best....
HR bgtau cik asbenn surat dia ada byk kat ofis...
dia pon g la amik...
sekali...
dia g bukak kad tu kat sana....
memang bergema la lagu raya...
malu banget cik asbenn teman....
hahahahaha....
lenkali....
masuk bilik sendiri baru bukak daaaa....


korang selalu....
kalo dalam kad raya...
tulih apa?...
abes formal ke?...
korang jgn la xcaye apa yg teman tulih ye....
memang cenggini gaya teman tulih kad...

boleh tu tanya dlm kad raya...
bila cuti?..jd x g holiday?..bleh dpt duit raya x?..
hahahahahhahaa....
padahal bukannye xleh tepon tanya....
saje...
nak ngusik cik asbenn...


beg yang dah siap berkemas...
kad tadik teman simpan semula...
cik asbenn kata...biarkan aje dlm beg...
xusah keluarkan....


beg merah tu isi apa???...
owh...
tu isi kain lap muka...
pencuci muka...
ubat gg...berus gg....
sikat rambut...


penting bila cik asbenn keje 24jam...
xsempat mandi xpe...
asalkan basuh muka..gosok gigi..
penampilan kene jaga....
tapi...ntah dia buat entah idak..
bila teman ditanya...
jawapannye buat!!
percaya ajelah....
hahahahahahhaa

(tipu sunat tu PERLU...untuk menjaga hati org lain)

3 comments

Feb 7, 2011, 2:21:00 PM

la tak bw balik ubat-ubatan ke ...hehe
macam2 mende ade ....
CNY tak pi memana ke ... ke en suami on duty ??

Feb 7, 2011, 2:21:00 PM

waaahh kad raya... bertahun2 dah tak terima..

Feb 7, 2011, 2:36:00 PM

dah lame tak bagi kad raye dekat orang, encik husband pun tak pernah lagi.. bole pinjam idea ni.. :) anyway... yeay!! got my song back hahaha

Post a Comment