Ahli Kelab Kad !!

Aug 26, 2011

Home » » Ampun & Maaf DiPinta

Ampun & Maaf DiPinta

*~ entry diGAM sehingga tuan punye blog abes beraya ~*


tersilap kata,bahasa & tingkah laku...
bukan perkara luar biasa bagi seorang yang bergelar manusia...
dalam kita menjaga tutur kata & perlakuan kita..
kita takkan mampu untuk menyenangkan hati semua pihak..


sempena bulan baik...
sempena menyambut hari lebaran yang akan menjengah tiba...
teman secara peribadi..
menyusun sepuluh jari..
memohon ampun & maaf..
andai kata..
selama teman mencurah rasa hati dalam blog nih..
ada kawan-kawan yang terasa hati & berjauh hati..
dengan setiap patah kata yang teman coretkan...


buat kengkawan yang memandu pulang balik raya nih..
pandu cermat jiwa tenang...
tak payahle korang nak tergesa-gesa balik kampung...
raya tetap akan raya walau macam mana pun kan...
keselamatan diri lagik penting..
make sure jugak korang kunci grillkan pagar umah leklok..
simpan barang2 berharga kat dalam rumah..
kalo rasa nak balik kampung seminggu..
angkutle kasut butt..kasut kulit korang buh dalam rumah..
kalo boleh,
angkut jugak motorsikal,beskal buh dalam rumah...


teman akan mula bercuti raya pada 26hb sehingga 3hb September..
tahun ni raya pertama di kampung teman..
sesapa datang Teluk Intan raya 1st...
meh singgah umah..
mak teman jamu satay!!!
raya ke-2 teman akan pulang ke n9...
mana-mana yang duk Seremban-Labu-Pilah..
tak reti-reti nak singgah rumah?..
hakhakhak



akhir kata....
 semua kengkawan yang balik kampung...
jangan ingat jalan raya tu korang aje yang bayar cukai jalan..
orang lain pun bayar jugak tau..
hahahahahahahha





Selamat Hari Raya AidilFitri
Maaf Zahir Batin
dari..
Nini  D , Cik Mat & Dobot



10 comments

Aug 26, 2011, 9:58:00 AM

salam aidilfitri dear, maaf zahir dan batin.. elok2 memandu dengan TAH....

Aug 26, 2011, 10:30:00 AM

Selamat Hari raya jugak Nini D...

Aug 26, 2011, 10:32:00 AM

dia pun ada header raya jugeekkkkk... hehehe..

ok, nnti nak turunkan header bg tau.. boleh pinjam tangga :)

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin dari mekchu sekeluarga

Aug 26, 2011, 12:16:00 PM

selamat berhari raya..
maaf zahir batin ;)

Aug 26, 2011, 1:28:00 PM

selamat berhari raya..

Aug 26, 2011, 1:36:00 PM

selamat hari raya maaf zahir dan batin dari masz n family..

Aug 26, 2011, 1:50:00 PM

Ala.. Tahun ni tak balik pilah la kak...

Selamat Hari Raya!!

Aug 26, 2011, 5:57:00 PM

slamat ari raye my pren.. raye taun ni tak jalan jauh kot aku ni.. huhuhu..

Sep 1, 2011, 11:47:00 PM

Selamat hari raya jugok....:)

Sep 6, 2011, 11:55:00 AM

pesal dobot wat muka macho gitu...huahua

Post a Comment