Ahli Kelab Kad !!

Aug 22, 2011

Home » , , , » Couple Bee....

Couple Bee....

masih ingat lagik dengan gambar WW nih..



korang dah abes pikir ke gambar apa nih??..
memang la gambar lebah..
tapi...lebah versi apa??....


dapat?...

tak dapat pikir??..

tak payah sesusah pikir la...
teman bagitau aje senang...
gambar di atas tu.....
cumalah....





penyangkut berus gigi versi sehati sejiwa kami....
memang nampak macam keanak-anakan...
tapi...
terasa berseri bilik air bila tengok 2 ekor lebah ni melekap kat tepi dinding....
yang mana satu tuan punye berus gigi kaler pink & biru...
tak payah tanya la...
tukar suka sama suka pon boleh ajer...
hakhakhakhak.......



yang ni Cik Mat punye...
penyangkut berus gigi Cik Mat lagi ganas dari mak & bapak dia punye..
gambar otromen...


mana penyangkut berus gigi dobot??...
eeerrrmmmm...
masalahnye sekarang...
dobot gosok gigi ke??


posing bajet cun dari dobot...


5 comments

Aug 22, 2011, 9:16:00 AM

mana beli berus gigi otomen tu ....nakkk

Aug 22, 2011, 10:04:00 AM

cuteeenyerrr!!

Aug 22, 2011, 3:52:00 PM

huhuhu.. ko bayangkan kalo dobot punyer penyangkut beros gigi.. harus bermotifkan ikan atau tikus ka? hahhaha.. tp aku raser dobot tak makan tikus kan.. die sekolah punyer kucin..

Aug 22, 2011, 4:04:00 PM

ler..baru nak jawab..aritu x pasan ada ty pasal gambo ni...kalu x, konfom betul..hehe

Aug 23, 2011, 10:59:00 PM

comey... aku kenan gak mase masok bilik ayo umah ko ari tu.. hehehhe.. nak cakap malu.. =D

Post a Comment