Ahli Kelab Kad !!

Aug 26, 2011

Home » , , » Taiping sesak!!!

Taiping sesak!!!

~ sekadar gambar hiasan ~

Taiping sesak dengan berbagai kereta yang mewakili berbagai huruf & nombor!!!!
korang pikirlah...
nak lepaskan dari simpang masuk taman rumah teman 
menuju ke Tesco aje teman sangkut 7kali traffik light!!!!...
padahal bangunan Tesco tu memang dah nampak depan bijik mata...
grrrrr!!!!!....


berhemahlah sikit bawak kereta tuh...
semua orang nak balik kampung raya...
jangalah hengat ko pakai kereta bukan plat mula dengan huruf A.. 
korang boleh buat jalan ni macam harta korang...
teman dah kasik jalan tu..
bawak-bawakla angkat tangan tunjuk hormat sikit...
tak payahlah sesuka hati nak main senggol-senggolan TAH teman..
kang ada jugak yang makan penumbuk sulung teman nih kat tengah-tengah jalan..
rupa yang tenang jangan disangka takde corcodile..
angin teman tengah sayup-sayup cool macam cuaca kat Taiping arini..
jangan pulak korang bakarkan angin teman jadi sepanas matahari!!!!


jangan ingat semua pemandu perempuan atau lelaki tu berhemah...
ada jugak sesetengahnya yang otak buh kat kepala lutut...
orang lain pon bawak kereta jugak la wei!!!!!!!!


jahanam pahala puasa teman macam nih!!!


2 comments

Aug 26, 2011, 12:37:00 PM

i benci tau, bila balik teluk intan, depa yang berplat ibu negara terutamanya, amboii... tunjuk terror membawa keta.

relax-relax sudah la kan... ;)

Aug 26, 2011, 12:46:00 PM

kak najwa : tensi tau bila tengok diaorg buat muka selamba cam xde buat salah aje..apa diaorg hengat kita ni warganegara asing??!!!...i'm Malaysian hokeh!!

Post a Comment