Ahli Kelab Kad !!

Aug 25, 2011

Home » , , » Stok..

Stok..

untuk 2-3 hari nih..
nak menyampaikan time nak balik kampung..
teman tak payah susah-susah nak serabut kepala..
pikir nak masak apa...


sebab.....



stok lauk yang menanti untuk dihabiskan....


ginila kekdahnya bila hidup berjiran ...
kitaorg nih nak makan berdua ajer..
kalo setiap hari sampai 2-3 jiran bagi lauk...
tak ke penuh dalam peti ais tu stok lauk ajer....
ni pon dah banyak yang kitaorg abeskan....


syukur..syukur...
sebab ada jenjiran yang tak lokek hulur-menghulur...
sedap atau tak sedap belakang cerita kan..


kalo teman rasa otak jemmed nak pikir menu apa nak masak...
teman pilih aje menu dalam peti ais nih...
haaaa.....kelasss kan..


5 comments

Aug 25, 2011, 10:09:00 AM

tinggal pilih je nih.. agak2 kalo tak pose pon boleh bedal sebelom time bebuke.. hehehhe.. bagusnye jiran ko.. nak dok skali buleh??

Aug 25, 2011, 10:22:00 AM

manthoop!!!

Aug 25, 2011, 12:03:00 PM

eda : isshhh...boleh sgt..meh2..

makbed : jiran aku ada yg keje jabatan haiwan..tu yg menu macam2..ada itik,kambing..landak..

Aug 25, 2011, 1:04:00 PM

memang kelesss...selamat hari raya...kiss utk boboy+dobot...dobot ikut blk kg tak?

Aug 25, 2011, 1:57:00 PM

bagusnya jiran2...

kalau gini, gas kat rumah habis pun tak pe lagi, tahan 2-3 hari tak payah masak, haha.

Post a Comment