Ahli Kelab Kad !!

Aug 24, 2011

Home » » Semangat nak raya!!

Semangat nak raya!!

Tinggal kurang seminggu aje lagik kita umat Islam akan menyambut ketibaan bulan Syawal...
sekejap aje rasanya tempoh sebulan berpuasa ni nak abes kan...
lepas nih..
kompem ramai balik manusia ( secara amnya) yang menyandang balik jawatan part-time diaorg.....
jawatan part-time??
jawatan apa??..
ala...
jawatan SET-AN !!


teman & Cik Mat jugak tak terkecuali bergumbira nak menyambut kedatangan Syawal...
walaupon Cik Mat tak pose secara lahiriahnya..
tapi beliau telah berpuasa membuat sepah sepanjang bulan pose nih...
konsider puasa jugak tu kan...
tak payah la teman tertonggeng2 nak kutip mainan dia...


tapi jangan tak caye..
baju raya Cik Mat lagik banyak dari mak & ayah dia...
siap ada jiran baik hati nak sponsor!!!!
kalo takat sorang dua yang  nak sponsor tuh..
boleh la lagik diterima..
tapi..
kalo dah sampai 2-3 orang beli baju melayu untuk Cik Mat ajer..
tak ke teman rasa cam nak jeles ke??
hahahahahaha...


pagi semalam..
lepas hantar TAH pegi servis..
kami dua beranak sakan merombak susun atur kerusi kat ruang tamu...
memandangkan teman udah angkat bendera Korea...
tak jadi masalah untuk perah tenaga lebih sikit sebab boleh sentiasa refiil "minyak"...
hakhakhak...


sibuk nak tolong..
padahal bukan tolong pon..
setiap kali teman tolak kerusi...
kemain lagik dia landing atas kerusi yang teman tolak tu...


walaupon setakat tolong kacau & tolong hulur2 penyapu...
gaya harus maintain...


bila dah penat tolak kerusi sambil berjerit pekik dengan Cik Mat..
harusle kami dua beranak berfoto gediks kejap..


korang abaikan ajelah muka pucat lesi tu..
muka versi minah sempoi..


at last..
selepas 2 jam...
siap jugak buat susun atur baru kerusi tuh..
gile lama!!!




5 comments

Aug 24, 2011, 9:52:00 PM

huhuhu.. walaupun cik mat tu xbanyak membantu, tapi kalau nengok keleteh cik mat tu mesti nak marah pon xjd kan kak... hehehe

Aug 24, 2011, 10:38:00 PM

ala... rajinnya. anak sapa la ni. meh jadi menantu makcik bedah. nak ?

Aug 24, 2011, 11:02:00 PM

kompom beseri gile umah ko dipagi raye kan.. hehhehe..

Aug 25, 2011, 10:24:00 AM

bestnya..ble nak kemas2 umah...ni dok kene keja ni bilalah nak settle pasal umah plak...uhuk

Aug 25, 2011, 12:02:00 PM

taufiq : xde nak marah kata ko..rasa cam nk geget2 dia! hakhak

makbed : bleh bincang nih!

eda : bling2 gitu..hikhik

O'gosh : bila start cuti laling?..lama x cuti rayo?

Post a Comment