Ahli Kelab Kad !!

Aug 11, 2011

Home » » Taman Tasik

Taman Tasik

nak masuk 3 tahun teman duk Taiping...
banyak lagik tempat yang teman nak pernah pegi kat area Taiping nih...
salah satunya...


Taman Tasik Taiping...


kalo setakat tawaf kat kawasan luar tuh...
selalu la sbb Cik Mat suka main kat playground situ..
tapi..
kalo pusing betul2 kat dalam kawasan tasik tuh...
memang tak pernah!!!!


niat hati nak tawaf sepuasnya...
tapi..
takot plak terbatal puasa sebab kepenatan..
*silap-silap kang,..teman dah bertenggek tepi tasik hirup air tasik*
hahahahahhaha...



memula sampai...
memang excited....

 laju btol diaorg ni berjalan....


tawaf...tawaf...

kononnye nak pusing2 tengok keindahan taman...
tup-tup....
separuh jalan ajer....
tak larat nak jalan jejauh...
sebab....


budak tak pose ni dah kepenatan....


cheh!!
lenkali le teman tawaf puas-puas...
tunggu lepas raya...



6 comments

Aug 11, 2011, 10:49:00 AM

takkan afif jer kena dukung? nini? larikkk

Aug 11, 2011, 11:03:00 AM

lulu : niat hati nak jugak mintak dukung tapi....hukhuk,tak dilayan!

Aug 11, 2011, 11:40:00 AM

cantek kan kawasan die ....

Aug 11, 2011, 12:16:00 PM

huhu..dasat la..larat bertawaf ye..

Aug 11, 2011, 4:45:00 PM

ekeke, selamat pulang kampung dear.. ceh belum raya dah nyanyi lagu "balik kampung"

Aug 11, 2011, 6:10:00 PM

mmg best giler jln2 kat lake garden.. dulu pnh duk Taiping 11 thn..kalo tmpt makan fav kat DOLI n yong tau foo kat bomba.. mmg tak leh nak lupa

Post a Comment