Ahli Kelab Kad !!

Aug 16, 2011

Home » » 15 hari sudah lepas....

15 hari sudah lepas....

sekejap aje rasanya masa berlalu...
serasanya...
baru aje aritu kita semua mula berpuasa...`
terhengat-hengat semangat kental bangun sahur hari pertama...
Alhamdulillah....
semangat tu masih kental sehingga ke sahur pagi tadik....


sekarang nih...
kang sopping mall especiallynya...


lagu raya dah sakan berkumandang mengalahkan azan solat...
manusia-manusia yang membanjiri sopping mall jugak...
dah serupa macam tentera semut menghurung gula yang tumpah...
seronok ada..pening pun ada...tengok gelagat diaorg....
tambah pulak bagi golongan yang bekerja...
masing-masing bizi pegi 'punch card' kat ATM...
sanggup beratur panjang sampai lenguh kaki...
asalkan dapat sama-sama memeriahkan suasana membeli -belah...



terasa kemeriahan nak menyambut bulan Syawal sangat meriah...
agaknya...tahun nih....
berapa hari cuti yang tuan doktor dapat....
tahun lepas cuma 3 hari...
frust sangat sebab tak dapat beraya rumah sedara-mara...
moga tahun nih....dapatle cuti raya lama sikit...



buat rakan-rakan lain yang masih setia menjadi makmum di masjid/surau...
teruskan perjuangan anda untuk mendapat pahala lebih di bulan yang penuh berkat ini...
kerjakanlah ibadat tu dengan penuh kusyuk' dan tawaduk'....
setiap orang lain "nilai" ganjaran pahalanya...
moga kita sama-sama dapat menikmati dan menghayati malam..


Lailatul Qadar....


Amin...


6 comments

Aug 16, 2011, 11:40:00 AM

dah 15 dah ek..kejap je kan ....

Aug 16, 2011, 11:53:00 AM

sedih sebab puasa dh nk abis..tp lagu raya dh berkumandang dh..huhu

Aug 16, 2011, 12:07:00 PM

hahaha... akak tak ikot baris kat atm tuh ke?.. hehe...

Aug 16, 2011, 12:10:00 PM

gary : akak bukan takmo turut serta berbaris,..bonus akak blom masuk..hakhak

Aug 16, 2011, 12:10:00 PM

mawar : tu la..sedih kan..:(

Aug 17, 2011, 1:35:00 PM

yeayyyy.. yang penting belom ade lobang lagi.. hehehhe..

Post a Comment