Ahli Kelab Kad !!

Aug 8, 2011

Home » » Idea..datanglah!!!

Idea..datanglah!!!

time-time macam nih...
memang time yang sesuai untuk pikir nak masak apa...
tak kose nak sesakkan kepala pikir sampai petang...
lepas puas memerah idea dari kepala lutut & kepala otak....
ni le menu yang telah di-pilih..


macam biasa...
gambar adalah ehsan googles....


 bendi goreng campur telur...


 kentang goreng masak sambal + tauhu + ikan bilis goreng...


sup ayam...


pakej disertakan dengan...


air longan..

lately ni sangat ghairah minum air longan...
bukan teman ajer...
cik asbenn lagik over!!



nasib baik semua bahan mentah yang diperlukan memang ada dalam peti ais...
takde la haru-biru nak tawaf tesco/ekonsep cari barang kang...
cuaca dah start panas...
tapi sekejap-sekejap jadi mendung....


chef kene goreng ikan keli awal arini...
takmo berulang kejadian semalam...
cepat siap menu meniaga...
boleh landing-landing dulu....


lately ni badan cepat penat..
emosi pon kadang-kadang tak berapa stabil..
apa bukti emosi tak stabil?..
entahla...
tetiba bleh plak teman sentap sebab dobot jeling kat teman!!
haru!!!
jangan macam-macam....
silap-silap kang,....
teeeetttt!!!!!!



10 comments

Aug 8, 2011, 2:10:00 PM

nini,
berbuka yg simple pun bagus.. as long tak mbazir...

Aug 8, 2011, 2:51:00 PM

dear, mcm org ngandung jer ni..

Aug 8, 2011, 3:01:00 PM

lulu : darling,..jgn buat lawak! haha

Aug 8, 2011, 3:49:00 PM

sedapnyer..

Aug 8, 2011, 4:14:00 PM

hahaha.. dah hangin satu badan, dobot jeling pun kena marah... hahahaha...

Aug 8, 2011, 4:38:00 PM

teet..ngandung kot..fuh! fuh!

Aug 8, 2011, 6:07:00 PM

adakah anda berbadan dua.........hehehehehhehe

Aug 8, 2011, 9:07:00 PM

lama x mkn bendi . sedapnya :)

Aug 8, 2011, 9:32:00 PM

hahahahaha.. akak tak perasan ke?.. gary dah letak blog akak kat bloglist tuh senyap2... hihihi... =)

Aug 9, 2011, 8:13:00 AM

stok kopok takde laaa

Post a Comment