Ahli Kelab Kad !!

Aug 4, 2011

Home » » Mengantuk!!

Mengantuk!!

pukul 7 pagi tadik...
di kala kanak-kanak lain tengah sedap di-ulit mimpi....
Cik Mat terpaksa meneruskan mimpi dia di dalam TAH....



teman kene pegi pasar untuk amik stok ikan keli..
nak teman tinggalkan Cik Mat kat rumah...
takde sape nak tunggu..
cik asbenn keje 24 jam...
nak suruh dobot tunggu Cik Mat??
memang boleh huru-hara jadinya kang!!


maka,..
dengan kederat pagi yang super-duper kuat...
sepanjang teman berjalan dalam pasar...
Cik Mat setia tido di bahu teman...
ke hulu hilir membeli barang teman mendukung dia...
apsal tak tinggalkan aje Cik Mat dalam kereta??
huuuiiissshhh....!!!!
teman tak nak jadi ibu-bapa yang "bijak"
(kononnya tinggalkan sekejap ajer) 
tinggalkan anak dalam kereta pehtu kunci kereta tu dari luar....
pehtu bila jadi pape pada anak tu,..
barula beria-ia nak menangeh menyesal..
memang drama betul!!!
biar teman sakit bahu mendukung Cik Mat yang seberat 16kilo tu...
tak pe!!!


lenguh weh sebelah tangan mendukung Cik Mat..
sambil sebelah tangan lagik menjinjit ikan keli 10kilo...
selesai aje "sopping" kat pasar..
masuk dalam kereta...

Cik Mat still lagik boleh maintain tido..


kesian Cik Mat..
dah la tak berapa sihat..
tido pagi ni pulak kene kaco dengan umie dia....
takpe Cik Mat eh...
balik nanti sambung tido puas-puas....





8 comments

Aug 4, 2011, 5:22:00 PM

memang takut dgr yg kes anak mati sebab kena tggl dlm kereta tuu~


sian cik mat..nanti bole mkn lauk keli puas2 eh~

Aug 4, 2011, 7:03:00 PM

iye.. mmg..jgn tggl dlm kete.. haziq yg 4thn tu pun aku tak tgl dlm kete sorang dukung lah wlwpon dia da 20kg

Aug 4, 2011, 8:18:00 PM

seyis mmg kuat ni...16+10 kilo..= 26 kilo...ffuuyoooo

Aug 4, 2011, 9:38:00 PM

nani pun ngantuk ni..nak tido dah..
jgn tinggal anak lam kete sorang2 ..bahaya.. kak nini kena beli kete sorong budak untuk yang baya cik mat..senang sikit nnt..jgn ambik troli tesco ke giant ke udah ler..hehehe

Aug 5, 2011, 7:39:00 AM

hebat la ko ..leh dokong + jinjing brg ....
hebat jugak utk cikmat sbb jrg aku jumpa budak cam ni ...leh rileks je tido wlupun berkali org angkat letak die ..klu fahim angkat masuk keta ok lagi ..pastu nk tido lagi ... tidak la

Aug 5, 2011, 8:02:00 AM

muatan paling berat kat pasar hari tu.. 16kg + 10kg + 55kg (eh.55kg tu dtg dr mana?) hahahaha..

terror lahhhh... kalo mekchu, tak akan sukses mcm tu..

Aug 5, 2011, 9:04:00 AM

mekchu : semalam mmg kuat..arini rasa mcm skru kat bahu dah tercabut.hahaha

Aug 5, 2011, 1:23:00 PM

gagah gile.. nak mintak ko dukung gak la.. buleh??? hehehhe..

Post a Comment