Ahli Kelab Kad !!

Aug 2, 2011

Home » , » Panas vs Demam

Panas vs Demam

kebelakangan nih..
cuaca terhamatle panas membahang...
pokok-pokok keliling rumah teman dah bertukar warna..
dari warna hijau kemain cantik..
dah bertukar jadi warna kuning versi nak mati..
semak samun pun macam tuh...


kes ni tak terkecuali untuk Cik Mat..
dari selalunya ceria & banyak aktiviti..
arini..dia cuma...


 terbaring aje depan tv..
Cik Mat demam....
last suhu teman amik pukul 11pagi tadik...


susah sangat nak buat kerja memasak..
hati risaukan Cik Mat yang demam...
di-tambah pulak dengan cuaca yang panas...
risaukan demam Cik Mat makin kuat..
nasib baikla Cik Mat jenis yang senang makan ubat...
tunjuk ubat terus nganga mulut...


walaupon Cik Mat demam...
tapi..
dia tetap jugak bangun temankan umie dia bersahur pagi tadik...

Cik Mat buat muka kelakar...
ayah takde...keje 24jam...
jadi anaknye la memikul tanggungjawab temankan umie bersahur...
bukan Cik Mat aje yang ada...



makcik dobot pon ada makan sahur pagi tadik..


Cik Mat masih boleh sengih besar walaupon demam....


menu santapan berbuka arini...


~ gambar pinjam google ~
rusuk lembu masak lemak cili api..



rusuk lembu masih lagik atas dapur....
blom siap masak lagik..
tak bleh fokus memasak...
kepala pening!!









2 comments

Aug 2, 2011, 12:13:00 PM

kesian cikmat ...
cam baru je die demam ari tu kn ...
kat cni pun sama gak ... siang je aku tak trasa sbb dok dlm econ tp klu balik umah ...rasa cam mls nk pakai bj ...

alahai teringat kat fahim bila akus ebut econ.. taska mana de econ..mama bersenang lenang dlm econ anak berjeruk dlm panas ..kesian

Aug 2, 2011, 1:07:00 PM

seb baik anak yg sakit.. kalo mak die yang sakit lagi haru.. sape nak jage anak..

smoge afif cepat baik.. ni sebab cuaca panas sangat kot.. sabo ye emy.. dugaannnn....

Post a Comment