Ahli Kelab Kad !!

Jan 27, 2012

Home » » Aksesori Tambahan..

Aksesori Tambahan..




korang sumer biasa bubuh banyak aksesori ke kat cermin belakang kereta??...
atau suka kosong ajer?.....
dekat cermin belakang  TAH teman tu..
memang dah sedia banyak aksesori....
ada kot dah 5 tahun usia aksesori kereta teman tuh...
ada ladybird kuning 2 ekor.. ( beli time sebelum kawen)
anak turtle 2 ekor... ( time dah pindah Taiping )
dan jugak sekaki payung....
kalo buh banyak2 barang kang...
riso teman pulak yang tak nampak kereta kat belakang....
al-maklumle...tinggi teman ni tak cecah 160cm pun..
jadi,sedia maklum la ye....


tapi kan...
petang semalam...
ada la satu makcik ni haaa...
hantar application...
dia apply nak jadi salah satu aksesori kat cermin belakang kereta teman.....
tak approve kang...dia mogok...
approvekan kang...teman jugak yang sengsara.....






pada pendapat korang macam mana.....
patutke teman approve application makcik nih??..
atau reject ajer?.....
terlampau "strategik" sangat tempat yang dia nak apply duduk tuh...
bikin gue sakit jiwa!!






7 comments

Jan 27, 2012, 10:31:00 AM

umakkkaiii...

Jan 27, 2012, 10:42:00 AM

Mrs Eady : speechless kan..

Jan 27, 2012, 10:43:00 AM

approve kan je la..kakakkakak....mmg terbaik tu....janji aksesori tu diam2 kat belakang ok la...

Jan 27, 2012, 11:23:00 AM

COMEY....

Jan 27, 2012, 11:57:00 AM

Samalah ngan akak. Ada atuk kat umah ni pun apply gak tapi ditolak mentah2 oleh suami akak. Mogok dia terus duduk kat kaki. Hehehe. (melampau akak taw panggil dia atuk. Hihi)

Jan 27, 2012, 12:41:00 PM

bio je le.. die dah lame teringin nak dok situ.. hehhehe..

Jan 27, 2012, 1:27:00 PM

Oh mak aih, tokojut den! Kahkahkah! Macam rimau ja dah kat belakang tu!

Kena pertimbangkan betul2, nanti dia merajuks. Itu pun dah nampak garang dah tu muka, hehe

Post a Comment