Ahli Kelab Kad !!

Jan 17, 2012

Home » , » Beg sekolah

Beg sekolah







pagi-pagi....
acara WAJIB yang perlu teman pantau....


 kene check beg sekolah CikMat..
cukup tak pensel..pensel tajam tak...pensel warna ada tak...
kene check beg kerja ayah....
laptop dah simpan ke..charger ada tak..surat-surat penting semua dah simpan ke..
*** tetiba teman rasa macam teman ada anak sorang sekolah menengah...
sorang sekolah rendah***



nasib baikle si dobot tak payah pegi sekolah...
kalo tak,..jenuh pulak nak cari mana beg dobot..
kasut sekolah dobot......

oh tidak...oh tidak....oh tidak...



8 comments

Jan 17, 2012, 11:14:00 AM

good momma.... :)

Jan 17, 2012, 11:40:00 AM

cikmat dah pegi skool ek ...

i'm back ... pas ni hari2 terjah cni

Jan 17, 2012, 11:40:00 AM

jap lupa plak...windu kat dobot

Jan 17, 2012, 11:48:00 AM

akak masa anak baru sorang yg sekolah mmg rutinnya mcm tu jugak.. tapi yg lepas2 tu mmg abg dan kakaknya pula yg buat.. he..he.. dasar mak yang pem... lah tu... he..he..

Jan 17, 2012, 12:35:00 PM

Anak kakak dah boleh berdikari dia buat sendiri malam sebelum masuk tidur. Hubby pulak.... dah tua pun kena tahulah sendiri hihi....

Jan 17, 2012, 12:52:00 PM

Teringat jawatan akak 5 tahun lepas. Sekarang akak dah pencen. Dgn suami pulak, dia tak bagi pun org colek2 beg dia. Akak lagi sukee. Hehehe.

Jan 17, 2012, 5:03:00 PM

hahahaha.. yg sekolah menengah tu kena pantau lebih sikit.. cik matt ok. pandai bawak diri..

Jan 18, 2012, 9:43:00 AM

Wahhhhhh,..susah gak tu kan kalau Dobot pun gi sekolah. Mana nak ikat tali kasut dia lagi. 4 kasut tu.. kehkehekkeh

Post a Comment