Ahli Kelab Kad !!

Jan 14, 2012

Home » » Beli?..tak beli?..

Beli?..tak beli?..




antara yang sangat cantik menarik tertarik pandangan mata arini....



nak beli atau...
tak payah beli?...



CikMat dah 3tahun 4 bulan...
percaya atau tak....
CikMat tak pernah ada gajet2 canggih untuk education macam nih....
jangan kata gajet canggih untuk education...
barang permainan CikMat pon xde yang canggih macam nih....
abes tinggi pon harga mainan CikMat cuma rm20 sahaja....



gajet education CikMat kat rumah...



hati teringin nak beli....
nak kasik CikMat merasa jugak pegang gajet2 canggih macam nih...
jangan nanti dikatakan jakun..


tak sampai hati nak tengok anak sendiri terkulat-kulat bila tengok pak & mak sedara yang lain pegang gajet canggih2 tapi dia tak dapat merasa nak pegang...(takut gajet canggih tu rosak bila CikMat pegang)..sadis wooo...



selain ada berunsurkan education...
Umie & ayah pon boleh tumpang pegang sama..
hehehehehhehe.....



walaupon anak kepada seseorang yang ada pangkat DR. didepan namnaya..
kami tak manjakan CikMat dengan kemewahan..
jangan salah di situ ya...


13 comments

Jan 14, 2012, 4:08:00 PM

beli la..tp kena beli dua..utk dobot satu..hehe

Jan 14, 2012, 5:03:00 PM

akak pun tak manjakan anak2 dgn gadget2 ni nini.. tp klu rasa gadget tu bagus utk anak kita, apa salahnya membeli.. asalkan jgn terikut2 org ada kita pun nak ada.. yg penting gadget yg dibeli ada kebaikan utk anak kita.. barulah alah membeli menang memakai..

Jan 14, 2012, 5:40:00 PM

beli weh.. aku yg nengok pon cam best je.. nnt kalo dah beli ko jgn berebut ngan afif tau.. hehehe..

Jan 14, 2012, 7:18:00 PM

comelll nye.. tingat dulo2 mase kecikkk cke beli buku2 tuh. bace x pon

Jan 14, 2012, 8:46:00 PM

Beliiiii! Eh, sibuk pulak auntie ni, kan CikMat..hehe..

Jan 14, 2012, 10:19:00 PM

Macam menarik jer... kalau untuk anak-anak berlajar apa salahnya..

Jan 14, 2012, 10:20:00 PM

Ye betul...kitakan biasa-biasa je, ada Dr kat dpn,mcm org lain juga.
Seronok tgk anak org dah sekolah........huhu.


Belila satu untuk cikmat sbg hadiah pergi sekolah dgn tak byk ragam :)

Jan 14, 2012, 11:13:00 PM

Apa ni. Tak pernah jumpa pun. Tp klw ada manfaatnye belilah. Utk anak2 kita jugak.

Jan 15, 2012, 1:47:00 AM

beli kat mana??

Jan 15, 2012, 1:45:00 PM

lulu : kat sini

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=234606926615110&set=a.234606713281798.56275.100148143394323&type=1&permPage=1

Jan 16, 2012, 9:31:00 AM

aku pun ada rasa nak bli tu..tapi bila tgk anak aku skang asik melekat kat ipad je...xmau makan...mandi dan tido...so, aku batalkan..cukup la satu benda buat aku jadi tension nak handle dia..

Jan 16, 2012, 11:30:00 AM

segalanya sama dgn apa yg terjadi kat mi-cah tu haa.. tp jauh sudut hati sedih bila dia 'keneng' kalo sedara mara main ipad, tab suma2...

tp sekurang2 nya cik matt dah pegi sekolah.. uwarghhhhh... risau pulak tiba2..

Jan 17, 2012, 2:53:00 PM

hebat ni.. tapi lambat sangat sampainya, mid march..huhu.. jadi beli tak?

Post a Comment