Ahli Kelab Kad !!

Jan 2, 2012

Home » , » Tarikh 11.11.11

Tarikh 11.11.11

entry nih sepatutnya dah lama publish..
tapi nak buat macam mana...
teman takde gambar buktinya..
setelah beberapa bulan menunggu..
akhirnya tuan punye diri dah tunjuk gambar...
barule boleh teman tulih entry pasal nih.....



wanita di dalam gambar ni merupakan sahabat karib teman dari zaman hingusan sekolah rendah lagik..bila masuk sekolah menengah, kami dah tak sama sekolah..tapi,kami masih ingat-mengingati antara satu sama lain..19 tahun usia persahabatan kami..syukur pada Ilahi kerana teman mempunyai sahabat2 dikalangan yang baik hati...

sebelas November tahun dua ribu sebelas... @  11.11.11 

sahabat teman ni dah di-ijabkabulkan dengan pilihan hatinya...
teman rasa bertuah sangat menjadi antara sahabat beliau yang terawal tahu pasal berita nih..
pengiktirafan paling mahal..
sahabat teman ni sanggup datang dari Teluk Intan ke Taiping semata-mata nak kenalkan pada teman & cik asbenn yang mana satu bakal suaminya...


kami sama-sama kaki gelak!!


 korang kenal ke sape pengapit perempuan itew??




sahabat...teman mungkin tak selalu dapat bersama kamu secara live..( teman ni bizi! hahaha)..tapi teman selalu ada untuk kamu..tak payah hebohlah sebab kamu memang tau....walau bagaimanapun, terima kasih atas penghormatan ini..menjadi pengapitmu untuk hari bersejarah dalam hidup kamu..terima kasih sahabat!!

5 comments

Jan 3, 2012, 8:16:00 AM

tak ada anak dara yg lagi cun ke nak jadi pengapit? hihi..

Jan 3, 2012, 9:17:00 AM

mekchu : kejam tau! kahkahkah

Jan 3, 2012, 10:52:00 AM

ko jd pengapit??? ke aku yg rabon ni.. hehheh.

Jan 3, 2012, 11:14:00 AM

hahahah...bukan aku tuh..

oYe
Jan 4, 2012, 9:44:00 AM

Emyyyyy.. Thanks back to you.. haku tau cita2 ko dulu2 nak jadik pengapit haku..ehehe..okle tu kan..pengapit terhangat abad ini..hee..time kaseyy 4 dis frenship..muah..

Post a Comment