Ahli Kelab Kad !!

Jan 18, 2012

Home » , » Sampai dah!!!

Sampai dah!!!





mengkome sekelian...
masih ingat lagik entry nih.....

sama-sama lupa!


entry tu di tulis awal bulan aritu....
memandangkan lambat lagik rasanya boleh dapat replacement cek,...
teman pon buat rilek-rilek aje la....


tup-tup tadik..
masa tengah bizi siang udang kat dapor....
terdengar bunyik hon motor abg posmen....
(abg konon..macamla teman muda sgt!!)
haaaaiiissshhhh...
surat amende pulak yang penting sangat sampai nak bagi by hand nih..
takkan la buku avon kooootttttttt......


kelam kabut panjat tangga naik bilik atas...
turun tangga langkah 3-4anak tangga macam nak jadi superhero ajer..
trus terlupa nak bukak apron!..
hah....malu!!.....tapi......
tak sesia la terkocoh-kocoh carik seluar panjang & tudung tadik....
rupa-rupanya ada habuan yang menanti...


gambar gegar tangan kurang bedung..
kes malas nak sarung tudung balik...
capai aje topi CikMat..
korang tengok..bukti apron masih di badan..
fuhhh!!



tak kurang sesen....
tak lebih pon....
cukup-cukup sajor....
hahahahahahhaa....
** ada hati tu simpan angan-angan kot amaun pada cek tu bertambah lagik...**


oke incik azraai....
apa tunggu lagik...
dominos pizza.... 1300 888 333 ( sila ikut nyanyian mcm dalam iklan ye)
ahaks!!




14 comments

Jan 18, 2012, 11:31:00 AM

kali ni tak boleh lupa lagi...ekeke

Jan 18, 2012, 11:40:00 AM

waaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh bestnye...
cek pe ni

Jan 18, 2012, 12:03:00 PM

Saya datang nak ngendeng ni hahahahahhaa

Jan 18, 2012, 12:04:00 PM

dapat duit memang bende terbesh..heheh..;p

Jan 18, 2012, 12:06:00 PM

rezeki ni..

cek nuff ke?? hiihih

Jan 18, 2012, 12:13:00 PM

wah best2.. akak pun nak dail no dominos tu.. tp nmpknya kenalah bayar sendiri sbb tiada cek org di tangan..

Jan 18, 2012, 1:05:00 PM

darling2..

kalo cek nuffnang aje teman dapat 700 lebih..mau sakan kene income tax!..hahahah

ni cek LHDN refund balik pada cik abg teman :)

Jan 18, 2012, 1:14:00 PM

Waduuhh, rejeki dah sampai, rupanya. Alhamdulillah. Sape yang dpt habuan paling byk nnt? Cik Mat ke Dobot?

Jan 18, 2012, 1:16:00 PM

bak kat aku 30hengget jadilaa.agaga

Jan 18, 2012, 1:28:00 PM

rezeki tuh..;)

semalam baru mkn dominos...;)

Jan 18, 2012, 3:12:00 PM

akhirnya dapat gak.. hehehe~..

Jan 18, 2012, 8:43:00 PM

Waahhhh syukuuuurrr! Terima kasih LHDN :D

Jan 18, 2012, 11:30:00 PM

best la dpt pekena dominos.. ;)

Jan 19, 2012, 10:37:00 AM

haiyoo..duit pun bole lupa ke...

Post a Comment