Ahli Kelab Kad !!

Jan 11, 2012

Home » » CikMat lagi....

CikMat lagi....




cerita dalam fesbuk teman semalam...


yang bertanda anak patah tu adik-adik ipar teman punye komen....
ternampak pulak acu Apis komen last sekali....
terus tacing...


kalo acu tengok gambar je dah rasa nak nangeh..cuba bayangkan perasaan Umie dia plak... ( ~^)

8 comments

Jan 11, 2012, 11:07:00 AM

memang best kan tgk derang rajin ke sekolah

Jan 11, 2012, 11:56:00 AM

nape sedih..?? kejap jer tu..:) kalau masuk asrama tu yang ley nangis..;)

Jan 11, 2012, 3:01:00 PM

mak sedara terasa dah semakin berusia bila cik mat dah besar ye...

Jan 11, 2012, 9:52:00 PM

Mungkin sedih sebab bila pakai baju Melayu tu nampak macam dah besar dah Ahmad tu haa..

Semoga Ahmad rajin belajar & berjaya dalam bidang akademik, amin!

Jan 11, 2012, 10:55:00 PM

berbaju melayu pulak.. makin ensem la.. semoga rajin2 belajar yer..

Jan 12, 2012, 12:21:00 AM

huhuhu.. kalo masok asrama mak die yg meroyan dulu.. =D

Jan 12, 2012, 4:37:00 AM

paling suke bdk yang pki baju nak g skola tadika. siyes comel

Jan 12, 2012, 9:56:00 PM

Ahaaa ini cutee :D

Post a Comment