Ahli Kelab Kad !!

Jan 9, 2012

Home » » Hujung minggu...

Hujung minggu...

hujung minggu kami.....


AHR datang melawat kami di Taiping....
sambil-sambil melayan kerenah cucu sulung masuk tadika...
siap belikan beg & bekas pensel angry bird!..
dengan harapan cucu tak nangeh pegi sekolah.....


lepas AHR balik hari Ahad...
kami pegi tawaf ekonsep pulak...
saje meramaikan orang yang ado kat sana....
sambil-sambil abeskan duit sekeping-dua....

hasil rembatan kencang semalam....
oh ye..nak bagitau nih..
TOP liquid basuh kain 5L itu hanya rm17.90 sajor...


acara petang.....
acara paling best..

gosok baju..


sambil teman gosok baju....

 kononnye tulih ABC..
tapi sambil mata tengok tv...
cikgu dgn anak murid lebih kurang aje...


dekat sejam menggosok..
inile hasilnya....

baju melayu CikMat pelbagai warna....
since dari umur 1 tahun sampaila sekarang...
baju melayu umur 1 tahun CikMat..
lengannya sejengkal lagik nak sampai siku CikMat..
ada 5 pasang semuanya....
pakai baju raya dulu sebelum dapat uniform tadika....



baju keje ayah....



pengalaman baru buat teman...
selalu tu gosok baju cik abg aje...
kali nih gosok baju sekolah CikMat jugak....
nasib baikla baju 'uniform' teman tak payah di gosok...
hahahahahahaha.....



CikMat pegi sekolah pakai baju melayu kaler kuning arini..tapi takde songkok..bila di suruh pakai,dia takmo.gatal kepala katanya..harap2 CikMat tak tido kat sekolah arini.hehehehe

4 comments

Jan 9, 2012, 10:50:00 AM

sebab harga top tu murah terus beli 2 ye nini.. akak dulu2 mmg iron baju kat bawah juga.. tp sejak dah kenal iron board, nak iron kat bawah mcm tu dah jd tak berapa mahir pulak.. he..he..

nini, watak Azrai memang ada dalam karya kedua.. tp bukan hero, sbb Azrai tu dah jd hero nini.. he..he..

Jan 9, 2012, 11:11:00 AM

wahhh..baju keje siap seminggu..
same la ngan ieyla sis..
iron kadang2 smpai 2minggu trus..rjn la konon..hihi

Jan 9, 2012, 11:36:00 AM

Akak dulu pun cam tu gak tapi sekarang akak dah sub kan keje gosok baju kat anak dara akak yg baru abis SPM. Hehehe.

Jan 9, 2012, 11:58:00 AM

sama la kita..tambah seksa lagi sebab aku keje...nak harap en dadi tolong ironkan....berkomot la jawabnya...

Post a Comment