Ahli Kelab Kad !!

Jan 19, 2012

Home » » Le' Tour..

Le' Tour..




sejak-sejak dah masuk sekolah nih....
dah makin banyak & panjang akal kanak-kanak sorang nih....
banyak sangat soalan yang dia dah pandai tanya...
sepuluh kali tanya soalan yang sama....
sepuluh kali jugak umie ko repeat jawapan tuh....
sampai umie dah naik malas nak jawab!!!!
sampai rasa nak rekod aje...



arini...dia dah dapat akal lain...
dia balik sekolah tadik....
dok sebok naik beskal dia keliling rumah..
sampaikan dapur teman yang tak berapa besar tu pon..
termasuk dalam sesi jelajah beskal dia...
hadooooiiiii laa....



ntah berapa kali dia datang pusing dapor..
baru teman perasan satu benda kat atas kepala CikMat......



apa tak berat ke helmet besar ayah ko tu nak oooiiiiiii?????
umie yang tengok rasa cam terseksa..



entah macam mana dia boleh jumpa kat stor bawah tangga tuh....
pandai pulak dia pakai sendiri....
ingatkan kot la dia pakai helmet tu terbalik tadik..
haaahaaahaaa....




baru sekolah 2 minggu..
ko dah pandai macam-macam....
kalo dah 2 bulan sekolah...
silap-silap ko suruh dobot bonceng kat belakang pakai helmet....
hadooiii...parah!!!




gaya...mutu..keunggulan....
tuan punye beskal dah terbaring tido kat atas tilam....
penat dan kelelahan...
puas dah buat  le tour dalam rumah pakai helmet....
beskal parking plak betul-betul sebelah tilam...



lepas ni boleh la umie suruh ko pegi kedai naik beskal tapi pakai helmet ye....
barule gelemer lebih sikit...
haaaah!!!!















6 comments

Jan 19, 2012, 11:32:00 AM

murai nakkk... he..he.. bijaknya dia.. dalam rumah pun masih mengutamakan keselamatan..

Jan 19, 2012, 12:36:00 PM

hahhaaa... bijak bijak.. safety 1st.

Jan 19, 2012, 1:13:00 PM

Kalau tak ada dia nie langsung nak buat apa pun malas percayalah kata kakak. Inlah penghibur keluarga:)

Jan 19, 2012, 1:41:00 PM

comel je pakai helmet besar ek..;)

Jan 19, 2012, 2:06:00 PM

Hahaha. Kelakar tengok kepala lagi besar dari beskal. Baguss2. Utamakan keselamatan ya.

Jan 19, 2012, 2:18:00 PM

bebudak skang mmg bijak..:)

Post a Comment