Ahli Kelab Kad !!

Jan 12, 2012

Home » » Kembali ber'bawal'....

Kembali ber'bawal'....

perghh...
tajuk entry aje dah macam tajuk lagu SLAM....
kembali merindu..kembali berbawal....
hahah..melampau over!!


sekarang ni..
teman udah rasa jemu bertudung serkup...
bukan angin takmo pakai tudung ye...
jangan silap kat situ....
teman mula dah rasa jemu pakai tudung sarung yang serba mudah tu....
kekadang tu..
ada pulak ketikanya....
payah sgt nak matchingkan tudung & baju yang dipakai....
adeeiii....rimas tau..rimas.....



bila rimas-rimas macam nih....
mulalah rindu nak berbawal semula....
walaupon kene spend time untuk menggosok tudung...
tapi tudung bawal jarang mengecewakan.....
cheewah.....
ayat dah macam nak suruh korang beli tudung aje...
hahahahahahha


berbekalkan keazaman nak
 berbawal..
sanggup punggah balik tudung dalam kotak....
basuh balik selai-selai....
kasik softener sikit.....
barule semangat sikit.....


tudung bawal dah kembali beraksi...
buh tempat paling stendet..
belakang pintu bilik....



 tudung sarung dah menamatkan kontrak ....
harusle kene masuk dalam almari....
ni stok pakai kat umah aje bila nak lepak luar....







tetiba rasa diri muda 2-3 tahun bila pakai tudung bawal balik...
tak gitu cik asbenn...
wink..wink....










7 comments

Jan 12, 2012, 10:45:00 AM

cantiknya gantungan bulat2 tu! hehe

Jan 12, 2012, 10:51:00 AM

Akak puuun. Sebab rasanya tudung sarung tu macam panas semacam, tak serap peluh pulak.

Jan 12, 2012, 11:14:00 AM

sekarang ni kalau terajin nak pakai tudung bawal mesti ramai yg tegur, eh, nmpk lainlah.. he..he.. tudung bawal mmg ada aura tersendiri..

Jan 12, 2012, 1:11:00 PM

senang pakai bawal.kalau tknk selimpang, leh pin biar labuh kebwh.simple aje kan. =)

Jan 12, 2012, 2:41:00 PM

Kakak lama betul tak pakai tudung bawal tau. Tapi anak kakak yg sulung lebih suka pakai bawal...

Jan 12, 2012, 8:31:00 PM

aku mmg suke bawal dari dulu.. bio le org kate pesen lame pon... janji aku selesa.. =D

Jan 12, 2012, 10:40:00 PM

sudah kembali berbawal jugak...

Post a Comment