Ahli Kelab Kad !!

May 21, 2013

Home » , » Home sweet home

Home sweet home




Alhamdulillah...
hari Ahad pukul 6pm dah selamat sampai Taiping...
cik Adam juga tenang aje sepanjang perjalanan..
dan malamnya tido dengan lena..
risau jugak Adam mengamuk atau menangis...
dan teman pulang ke Taiping bersama mak mertua teman
yang mengambil giliran menjaga teman...
sebulan setengah bertapa kat rumah mak..
mesti mak & abah rindu dengan  jerit pekik kami anak beranak...
terima kasih mak & abah..



balik rumah ingatkan dobot menanti teman di muka pintu..
rupa-rupanya...takde!
dia bizi membuat lawatan kebajikan masyarakat..
maklumlah...menang tanpa bertanding kawasan jajahannya...
susah ada haiwan peliharaan yang glamer lebih nih...





Adam yang sedap tido berkepit dengan uwan...
umie tak dapat nak attend....
tengok ketebalan habuk kat tingkap...
buat umie stress tahap rasa nak makan tanpa henti!!
tapi...tak boleh buat apa..
takat mampu pandang..
17 hari lagi baru abess pantang....




terbangun pukul 4.30pagi sebab tekak kering..
turun bawah pegi dapur cadang nak bancuh milo...
tetiba dengar bunyik loceng leher...
aik?..dah balik ke?...
bila dipanggil nama dia....
dengar dia berlari dari depan datang dapur...
"dobot!!!!!!!!!!!"


rindunya dengan buah hati yang nih...
dia dah makin berat & gemuk.
manja sangat-sangat..rindu teman la tu...hahahah
sombong?..tetap macam tu..
tapi,..teman tak dapatle nak dukung dia...
sekarang Adam udah amik turn kene dukung...
maka,..takat mampu usap-usap manja aje buah hati nih...


seronok sebab dah balik rumah sendiri....
cuma yang tak seronoknya...
nak kene berperang dengan streamyx..
entry nih sepatutnya publish semalam...
tapi..
camno nak publish kalo tetiba streamyx buat demam kepialu...
ikut hati nak bakar aje moderm kat rumah ni tapi..
kalo bakar kang...lansung tak boleh online!!!



terlampau seronok nak balik rumah...
sampai terlupa yang basikal CikMat tertinggal kat kampung...
satu keje pulak kene dengar Abg Mat melalak....
adeiiii.....


8 comments

May 21, 2013, 10:48:00 AM

ololo..acik diva dobot...windunyerrr

May 21, 2013, 11:28:00 AM

beli aja basikal baru buat Cik Mat..:)

Yg satu lagi biar kat kampung, senang kalau balik kampung, Cik Mat mmg da ada basikal kat situ..:)

May 21, 2013, 11:34:00 AM

tak dpt byg perasaan dobot bila dpt jumpa ko ni ... hmmm

May 21, 2013, 12:11:00 PM

Biasala Nini. Kakak kalau balik kampung lama sikit pun sama ada je yg tertinggal. Paling tak pun tuala mandi, berus gigi..

Minggu ini balik lagilah kena ambil basikal CikMat - kesian juga kan.

May 21, 2013, 3:18:00 PM

Salam nini..

Alhamdulillah.. dah balik ke rumah sendiri.. time dalam pantang mmg dugaan bila tgk rumah berhabuk dengan lantai melekit.. itu yg rasa nak cepat2 habis pantang he..he.. amboi.. syok aje dobot kena belai kan.. dia tak jeles ke dgn adik baru tu...

May 21, 2013, 5:18:00 PM

Akak pun hilang rindu jap kat menantu nan sorang ni. Welkam bek nini. Tapi akak nak jugak pesan ni, jgn buat keje berat tau. Walaupun kita rasa badan macam dah cukup kuat. Jaga kesihatan tau.

May 21, 2013, 8:31:00 PM

Alaaa Dobot, lepas gak rindu kat dia! Dapat tengok kepala saja dalam gambar pun jadilah, hehe. Mesti dia pun rindu kat Nini.

Jangan dok mengelap tingkap plak Nini, take care yeh. Pejam mata, jangan tengok habuk2 tu semua. Tungguuu!

May 22, 2013, 1:21:00 PM

1st time la dobot jumpa adam ehhh?? bertambah sombon la dobot sejak ada pesaing ni kan...

Post a Comment