Ahli Kelab Kad !!

May 3, 2013

Home » » PJJ

PJJ




PJJ (perhubungan jarak jauh)...
ramai suami yang berkata seronok menjadi bujang kembali..
teman tak pasti samada semua lelaki rasa perasaan yang sama..
tapi.mungkin tak sama dengan perasaan cik abang sorang nih..


PJJ menjadikan kehidupan sehariannya kurang ceria..
yelah..selalu bila balik rumah Celoteh FM kat rumah sedia menanti
dengan pelbagai kisah update terkini..
ada kawan bergurau senda..
walaupon masakannya cuma sambal sardin & telur dadar tapi
tetap sedap ditekak sebab buah hati tetap ada depan mata..


Since 3 minggu lepas...
setiap hujung minggu cik abang nih setia pulang ke kampung..
tipu kalo teman kata teman tak kasihankan dia..
tapi,..ini ajelah pengubat rindunya...
rindukan anaknya...dan haruslah Celoteh FM yang sentiasa ada dalam hati...
walaupon dapat jumpa cuma lebih kurang 32jam..
namun,..itu lebih mencukupi...


Tapi,..dia juga manusia..
kerjayanya jugak memerlukan dia fokus...
malah kadangkala harus bekerja dalam tempoh yang lama...
hujung minggu pula harus menempuh perjalanan sejam setengah pulang ke kampung...
maka.....
akhirnya dia kalah....


kalah dengan demam,batuk,selesema yang menyerang secara berpakej..
petang semalam dah pulang ke kampung dengan muka yang lesu & kelihatan sgt kurus
berbanding teman yang masih dalam proses kurus!!
haruslah teman bertukar watak menjadi M.O. kejap untuk memantau kesihatannya..
dia harus segera sembuh sebab perlu kembali bertugas pada hari Isnin..




cepat sehat yang...
ikan di sungai menantimu untuk dijala....eh??..tetiba!!



6 comments

May 3, 2013, 5:00:00 PM

alahai ciannyer cepat sihat yee

May 3, 2013, 7:24:00 PM

demam Pilihanraya ini..

May 3, 2013, 10:28:00 PM

Kesian la akak tengok heh..Semoga tuan doktor cepat sembuh & dapat bertugas dengan penuh dedikasi macam biasa, amin.

May 3, 2013, 11:16:00 PM

hohoho.. pantang betol ni..

May 4, 2013, 10:56:00 AM

pjj memang memenatkan! aida pernah pjj, tapi 10 bulan aje la, tak lama. dpt transfer. anak-anak dgn asben, aida yg tiap wiken brulang :-)

May 4, 2013, 6:35:00 PM

Kesian akak tengok. Macam asben akak dulu jugak. Ujung minggu balik jengok akak kat kampung. Nasib baiklah tak sampai sebulan akak duduk kampung. Sambung pantang rumah sendiri sebab kesiankan suami. Semoga cepat sembuh, akak doakan.

Post a Comment