Ahli Kelab Kad !!

May 9, 2013

Home » » Merinduimu....

Merinduimu....



semakin hari..
semakin rindu teman pada dia....
dah nak sasau den kek sini!!
bila rasa sebak tu datang...sedaya upaya takmo layan...
lagik ditahan perasaan sebak tu..
lagik laju pulak air mata nak enteprem turun kat pipi...
mengado-ngado!!
kalau boleh teman call dia & dengar suara dia..
lama berzaman dah teman buat..
tapi..apakan daya...dia dungu..
nak dengar suara dia pon berjenuh!!
tapi..walaupon dia dungu & sombong...
dia jugak yang teman sayang...yang teman rindu...






dobot...
ekau tak ghindu kek den ko?...
sobulan lebih dah kito tak jumpa...
den rindu sangat kek ekau..
ghindu nak sakat ekau larik turun naik tanggo..
ghindu nak penyet-penyet ekau kek celah ketiak den...
ari-ari dok tengok gambar ekau yang melambak-lambak dalam epad ni ha...
ekau bolajar-bolajar la guno telepon kek ghumah tu ha..
sonang kito calling2 nanti...


den bukan taknak suruh cik abg tu bawak ekau balik kg..
tapi...ekau tu suko sangat sosat ghumah..
lotih la den asyik nak poie jomput ekau kat surau hari-hari..
bilo lah memorykad kek kepala otak ekau tu nak betul...

8 comments

May 9, 2013, 4:37:00 PM

rindu jugak si mokcik diva ni....

May 9, 2013, 4:45:00 PM

Alolo..dobot..lama tak donga cito acik Dobot neh...

rindu nak tgk aksi Diva dia..


kucing den hari ni pass away dah.den suh dokto bg ubek suh dio poie..dio sakit den tak sanggup nk tgk dio tersikso.

den nak nagih ni..moh kito nangih berjemaah.uwaaaaaaaaaa

May 10, 2013, 9:01:00 AM

aku pun dah lama tak dgr berita ko kan ... huhuh

May 10, 2013, 2:29:00 PM

Ada jugak gambaq Dobot, akak pun teringat jugak kat dia. Apapun, ekspresi muka diva tu tetap menten, kehkeh!

May 10, 2013, 3:23:00 PM

ala....suruh aja suami awak bwk balik si Dobot tu jumpa awak kejap...ekekekeke

May 10, 2013, 6:06:00 PM

Kalau dah sayang kucing kan...mesti nak rindu rinduan. Akak faham sangat ni. Kalau sehari tak penyekkan tiap ekor kucing celiah ketiak, tak sah. Sabar, nini. Biarlah dobot temankan cik abang tu. Kang sunyi pulak cik abang.

May 12, 2013, 12:35:00 AM

lame tak dengo cite si dobot nih..

May 13, 2013, 11:53:00 AM

agak2 kurus ke debab dobot tu ek bila kena tinggal.. ;)

Post a Comment