Ahli Kelab Kad !!

May 27, 2013

Home » » Amukan 5.30pagi

Amukan 5.30pagi



Dia macam tau2 je arini kene pegi klinik utk cucuk 1 bulan..
pukul 5.30pagi dah bangun kejut teman ajak sembang2 santai.....
sembang santai yang melarat sampai pukul 6.45pagi...
dikk,..mata umie ni kene cas baterinya
supaya kang tak tersengguk2 kat klinik...





tengoklah dia tayang muka tak bersalah dengan hidung bajet mancung....




baju kurung time kurus...
dah test sarung pakai semalam..
so far sarung baju memang lepas tanpa sekatan & selesa...
cuma....
terpaksa buat anjakan cangkuk pinggang kain ke hadapan sikit..
tau ajelah...hukhukhuk
bukan senang nak buang agar2 kat perut ni dalam tempoh terdekat...
dapat menyarung kembali baju pon...
dah syukur sangat!!!!


ok...moh kita ke klinik..
arini pegi klinik bawak ramai rakyat jelata...


10 comments

May 27, 2013, 8:28:00 AM

Tak kisah Umi ada agar-agar di pertutu kan Adam. Yg penting Adam sihat. Jerit kuat-kuat Adam bila kena injek biar doktor terperanjat:)

May 27, 2013, 9:05:00 AM

dah kurus!wahhhh..

May 27, 2013, 10:03:00 AM

moga tiada amukan semasa menunggu di klinik.. ;)

May 27, 2013, 11:22:00 AM

Aah lah, hidung dy mancung, nnt da besar msti encem nie..hehe

May 27, 2013, 11:22:00 AM

yeayyyyy....gi cocok Hep B vaccine :)

May 27, 2013, 12:31:00 PM

Comeinya.... geram.. makchaq kalau baby tiduq suka kacau..pasai geram sangat..

May 27, 2013, 12:33:00 PM

Adam, jangan nanges masa kena cucuk tu na. Kalau nanges pun sat ja sudah, Adam good boy & kuat! :)

May 27, 2013, 2:33:00 PM

Selamat ber injek ya, cik Adam. Jangan lolong kuat sangat tau.

May 28, 2013, 11:02:00 AM

haha...xpe...bole punya...sabor eh...

May 28, 2013, 2:03:00 PM

hahahaha... dah lama tak jenguk sini.. rindu dgn ayat2 itu..

agar2 tu? ermmm ermmmm mmg sukar nak dihilangkan.. bersyukur dia masih bergoyang2 hingga kini.. hahaha

Post a Comment