Ahli Kelab Kad !!

May 5, 2013

Home » » Tanggungjawab kita

Tanggungjawab kita


jom kita mengundi....
jom kita mengundi..
jom kita mengundi....
jangan lupa bawak ic..hey!!




 membuang undi di high school musical teman dulu...
ohh,.terasa sangat diri dah tua sebab dah banyak sangat berubah sekolah tu..
dataran lapang tempat cikgu2 letak kereta dedulo dah ada dewan!!!!







sudahkah anda menjalankan tanggungjawab anda sebagai seorang warganegara Malaysia?




saya sudah!!!






tapi.......





ahkak tu kasik calit inai kat satu jari ajer...
tak boleh semua jari....nanti dakwat tak cukup untuk orang lain..





tak kisahlah kita berkempen untuk mana-mana parti sekalipun....
tapi jangan sampai memutuskan silaturahim....
permainan politik nih hebat penangannya...
adik beradik satu mak satu bapak pun boleh tak bertegur sapa
 hanya sebab parti yang kita sokong tu berbeza...





UNDI KITA ADALAH RAHSIA...






8 comments

May 5, 2013, 1:04:00 PM

Akak sudah! Alhamdulillah.

Kat kawasan akak ni ramai yg berlainan pahaman politik tapi tak pernah la sampai tak bertegur sapa, cakap macam biasa jugak. Pelik betoi sesetengah tempat sampai bergaduh adik beradik & jiran tetangga disebabkan politik, masya Allah..

May 5, 2013, 1:27:00 PM

selamat sudah...heheh

May 5, 2013, 3:24:00 PM

Huhuhu...nini punya jari pun cantik kemas je calitannya. Akak punya selekehlah dik. Tu lah pasal. Asal jumpa member lama je borak sakan dgn tangan2 pun tak reti dok diam. Hahaha.
Akak nak tanya satu soklan, pakai stokin tak pi ngundi tadi?

May 5, 2013, 9:50:00 PM

tahniah!! aku jeles... nama aku tak tersenarai.. huhuhu..

May 6, 2013, 2:18:00 AM

@Dinas Aldi
Tu la kak.sampai ada yg putus kawan..putus sedara sebab parti depa sokong tak sama.

May 6, 2013, 2:19:00 AM
May 6, 2013, 2:21:00 AM

@Aidah
Bajet jari model.hahahaha.stokin? Uissshhhh..harus kak.stokin tebal kaler kelabu laik.tu sesiap pakai barut dah.xde pun mintak fast lane sbb time tu depan nini ada lebih kurang 10 org je.gaban mesti kuat walaupon gaban berpantang.sap2 soiii je:-D

May 6, 2013, 2:22:00 AM

@eda_ej
Huh??..ko x mndaftar ke?ke diaorg lupa tulis nama ko?

Post a Comment