Ahli Kelab Kad !!

May 23, 2013

Home » » Penangan CikNgah

Penangan CikNgah




CikMat dulu...
tak reti naik buai..
pandai aje tido atas tilam...
abes-abes kuat pon..naik enjut-enjut....

Penangan anak no.2 @ CikNgah....



umur 27 hari udah naik buai...
setengah hari dia meragam,menangis takmo diletak...
nak berpeluk di lengan ajer...
mana larat..lengan umie ni bukan versi dunlop-pillow....
maka,...ke Giant la kita membeli buai...






hai la Cik Adam...
semputt napas umie,dik......



6 comments

May 23, 2013, 9:58:00 AM

last2 lena ketiduran kat atas buai

May 23, 2013, 10:19:00 AM

Anak-anak kakak semua macam CikAdam ini Nini. Bedung masuk buai mesti lena panjang. Pun pakai kain pelikat juga sebab kalau kain buai yg lubang-lubang (net khas buai) dia dok mengintai - jadi kakak simpan yg net itu.

Tak apalah senang nak jaga:)

May 23, 2013, 10:36:00 AM

Amboi nak dibuai-buai rupanya adik ni..hehe

May 23, 2013, 11:13:00 AM

wahhhhhh abis la jd cam fahim la pas ni .. fahim gitu jugak dulu ... asek la menangis memlm ..siang tido lena mama yg kering lagi kering ...masuk buai sampai nk ade adek br tak tido buai .. usung buai pi merata sampai umur 2 tahun kot ....seksa seksa...

tp budak menetek kan senang tido ..asal ade tetek jalan

May 23, 2013, 12:02:00 PM

cik adam masih termimpi2 buai bersama ummi dlm perut..tu yg nk berbuai jgk kat luar.. :)

May 23, 2013, 12:48:00 PM

baby senang lena dlm buai ni...

tapi masalah buai ni satu je..
kalau berjalan jauh, leceh...nak kena bawak buai...kalau tak baby yg dah terbiasa dgn buai, meragam tak dpt buai..hihihihihi

Post a Comment