Ahli Kelab Kad !!

May 11, 2013

Home » , » Full House!!

Full House!!




Arini rumah mak dari pagi lagik dah huru-hara....
semua anak menantu ada balik....
yang takde hari ni cuma adik teman yang no.3....
dia keroje...
sesi huru hara bermula bila hero-hero kecik kat rumah dah bangun tido....
dan bertambah huru-hara bila diaorg pon sama-sama tolong buat keje..




kita mulakan dengan sesi luar rumah dulu.....


 suami-isteri nih memang suka main air..
setiap kali balik kampung..
inilah keje diaorg...
agen rasmi cuci lantai porch rumah mak....




dan kerjaya mereka nih mustahil boleh selesai dengan cepat bila...
ada pembantu yang tak diperlukan menolong....
tolong melambatkab kerja..
tolong buat hiruk-pikuk bergaduhkan getah paip....timba...



supervisor yang sedang membuat inspection...
pening tengok apa ke yang huru-hara sangat kat luar rumah...



manakala..sesi dalam rumah pulak...
kita mulakan dengan ruang tamu.....




adik bam-bam yang sedang berusaha menyelesaikan timbunan
kain baju yang dah masuk 2 hari tak berlipat....
sambil tangan melipat..mata tetappp terpaku pada tv..
gasak ko dik..janji keje siap!!




di bahagian dapur pulak...
chef kita arini di import jauh dari utara...
jarang-jarang sekali tunjuk skill kat rumah mak..
tapi bila sekali sekala tunjuk skilll....oh,sangat hensem!!




 menu chef arini ialah...
ikan patin masak gulai tempoyak...
dapur yang berkecah?..oh,sila abaikan!!




 serius besarr giler ikan yang diaorg beli pagi tadik...
ni tunggu turn nak masuk dalam periuk...






 gulai tempoyak yang baru nak menggelegak...





manakala,..untuk ibu berpantang pulak...
chef masakkan...





 sup ikan haruan....
dah rasa kuahnya tadik...terus senyum sampai nampak semua tampalan lubang kat gigi..
maunya tak sengih..sedap!!





dan tuan kecik kita pulak.....



masih meneruskan aktiviti seharian beliau...
tido...tido...tido...dan tido lagik...




7 comments

May 11, 2013, 4:20:00 PM

Nak buat kenduri ke dik. Best kumpul ramai2 camni. Walaupun huru hara tapi seronok kan. Jgn nnt masuk hari isnin, bila semua dah balik...ada pulak yg cembeng. Sape lah tu agaknya kan. Hihihi.

May 12, 2013, 12:35:00 AM

rmai balik.. penoh umah.. eh adam ni macam muke ko la.. sebijik.. hehhee

May 12, 2013, 12:17:00 PM

meriah rumah bila semua ada ek

May 12, 2013, 8:39:00 PM

Meriah tuh. Kat dapoq, dalam periuk pun meriah. Aiseh, dah lama tak merasa gulai ikan patin..slurrppp..

May 13, 2013, 9:32:00 PM

Perghh..patin masak tempoyak. Dpt makan dgn ikan pekasam kuahnya tu....fuhh....

May 15, 2013, 9:58:00 AM

alahai....makin coeml plak aku tgk baby ko ni...cium sikit..muahhhss

May 16, 2013, 3:53:00 PM

comei giler cik adam..hehe

Post a Comment