Ahli Kelab Kad !!

May 17, 2013

Home » » Terima kasih,cikgu

Terima kasih,cikgu




Arini last day CikMat menumpang di PASTI Ibnu Sina..
Isnin depan CikMat akan kembali belajar di sekolah dia...
minggu ni cuma sempat amik exam bertulis aje..
exam ayat hafazan & ayat Quran akan bersambung di Taiping...
gila ah..baru umur 5 tahun tapi exam sampai 2 minggu..




nama cikgu CikMat yang sama macam nama umie CikMat..
ni kertas ujian bertulis...cikgu kat sini dah sesiap seal supaya umie tak bukak...
hahahaha...kata cikgu,blom bertanda lagik kertas ujiannya..
biar cikgu kat Taiping aje yang tandakan & rekod markah...
ntah apa la gamaknya yang dijawab dek CikMat....
tawakal ajelah....




CikMat & guru-guru PASTI Ibnu Sina..
cikgu kelas CikMat yang pakai tudung biru tu...
namanya Cikgu Asma...





umie yang sehat cergas bersama barisan cikgu....
cikgu tudung merah tu sama nama dengan teman....
bila tengok gambar nih...terasa sangat besarnya daku..
mencik btol bila berdiri di posisi yang salah!!!!..kembang!!



CikMat dapat hadiah dari cikgu kelas dia...
botol air,kipas tangan dgn nama CikMat beserta surat dari cikgu..
cikgu pesan belajar rajin2..jadi anak yang soleh..
jangan nakal-nakal...


alhamdulillah..
walaupon CikMat menumpang cuma sebulan setengah ajer..
tapi nampak dia seronok belajar disini..
cikgu-cikgu pon ok ajer...
kental melayan kerenah budak-budak...
terima kasih cikgu semua sebab sabar melayan kerenah anak teman..
jasa & pengorbanan cikgu hanya Allah membalasnya...


11 comments

May 17, 2013, 1:26:00 PM

ololo..ahmad..sejuk je aunty baca entri umie ni..umie..tahniah yerr..didik anak sesejuk ahmad..

tak sabar nak menanti aksi acik diva..bila balik tepen ?

May 17, 2013, 2:56:00 PM

walaupun sekejap tapi meninggalkan kenangan buat CikMat.. ;)

May 17, 2013, 3:15:00 PM

baguih cik mat ni

May 17, 2013, 7:55:00 PM

kena bawak kertas jawapan ber-seal tu ala ala bawak kotak undi SPR...hahahaha...

May 17, 2013, 10:42:00 PM

Hah, Isnin depan dah nak balik Tepeng dah? Sat ja rasanya kan (bagi orang yg baca ja tapi tak mengalaminya ni, kehkeh). Peh ni boleh la tengok gambaq akak diva yg ditinggalkan tu. Agaknya dia merajuk tak eh?

May 20, 2013, 9:20:00 AM

klu aku kompom aku cuti kan fahim klu balik kg ...huhu bagus nye ko kan ...
hebat ... tahniah2 jd ibu yg baik

May 20, 2013, 11:53:00 AM

Makchaq teruja betui dengan CikMat yg rajin ke sekolah..

Nafisah pulak lebih banyak tak pi dari pi..

May 20, 2013, 3:31:00 PM

Tapi satu yg kakak salute CikMat mudah adapt dgn tempat baru - baguskan sebab usia dia baru 5 tahun tu Nini..

May 20, 2013, 6:57:00 PM

Teringat time akak kecik dulu, selalu gak menumpang sekolah bila mak balik kampung lama sikit dari biasa. Seronok sebenarnya dapat ramai kawan.

May 20, 2013, 8:05:00 PM

Ait, mana entri terbaru Home Sweet Home tu, udah padam ka, Nini?

May 22, 2013, 8:12:00 AM

tahniah dapat bb baru...rajinya Cik Mat pg skolah...geram tgok dobot tu...:)

Post a Comment