Ahli Kelab Kad !!

May 7, 2013

Home » , , » Untuk atok..

Untuk atok..




pukul 7 pagi....
dua beradik tu dah bangun...
cepat-cepat siapkan CikMat untuk pegi sekolah....
then bawak CikMat & Cik Adam pegi jumpa atuk dia....
bukak pintu bilik atok terus wish....



Happy birthday,atok!!!


iyer...
abah menyambut hari lahir yang ke 58 tahun arini..
Alhamdulillah..sehingga hari ini..
abah diberikan kesihatan yang baik..
walaupon dah bersara tapi abah masih cergas & masih kuat lagik travel jauh...
dia lebih selesa memandu berbanding kene duduk sebelah jadi co-pilot...




buat masa sekarang...
2 orang hero kecik ni lah peng"kelam-kabut" jadual harian atok...
hahahahahahaha....
sekarang abah yang take over sesi hantar-amik CikMat balik sekolah....




abah dengan girlfriend no.1....
kawan bercucuk tanam..kawan masak..
kawan solat jemaah..kawan bergaduh kat rumah....





abah dengan second girlfriend....
nama aje anak no.1 abah ni pompuan...
tapi lasak macam lelaki...
nasib baikle bila dah meningkat remaja tu..dah beransur jadi gegirl sikit...



 ni gambar lama...
gambar 2 tahun lepas.....
dan abah masih lagik sama macam nih....
cuma abah dah kurus sikit.....
teman aje yang dah berubah....
9 bulan membesar dengan sehat..sekarang dalam proses nak kurus balik...
kuruslah sangat!!



selamat harijadi,abah...
semoga panjang umur,murah rezeki..
diberikan kesihatan yang baik...
moga abah diberikan peluang mengerjakan ibadah haji sekali lagi,insyaAllah

i heart you  :)

10 comments

May 7, 2013, 1:51:00 PM

Selamat ulangtahun kelahiran buat abah Nini.

Kakak tengok CikMat dan adik macam adik tu dah pandai main. Syok lah CikMat pipi kena sentuh tangan adik tu:)

May 7, 2013, 2:09:00 PM

syok nye kemesraan korg anak beranak ..hepi besday pokcik ...

May 7, 2013, 2:26:00 PM

selamat hari jadi kat abah gak ni...GF no.1 N no.2 muka mmg sama...2X scroll atas bawah, nak tgk balik betoi ka..kakakakkakak

May 7, 2013, 2:29:00 PM

Ucapkan Selamat Harijadi yang ke 58 untuk abah Nini...semoga Allah kurniakan yang terbaik.

May 7, 2013, 2:44:00 PM

Salam nini..

Selamat panjang umur utk abah nini.. semoga beliau terus diberikan kesihatan yang baik dan memperolehi keberkatan umur.. geramnya tgk adam tu.. gaya dah macam baby 2-3 bulan dah.. comel betul..

May 7, 2013, 2:45:00 PM

Selamat hari lahir buat abah awak...moga dianugerahkan kesihatan selalu..rezeki yg barakah..

Sweet bila cucu bagi present kat atuk :)

May 7, 2013, 2:48:00 PM

Hb bt abah akak.. smoga bhagia dunia akhirat

May 7, 2013, 3:22:00 PM

Selamat hari lahir buat abah.

May 7, 2013, 5:13:00 PM

Happy birthday untuk abah Nini. Semoga dikurniakan kesihatan yg baik selalu olehNya, amin.

Sayu. Teringat arwah bapak akak bila tengok gambaq tu..

May 7, 2013, 7:55:00 PM

Happy birthday Abah! Tumpang bahagia tengok nini yang masih merasa kasih sayang abah dan mak. Sedih jap.

Post a Comment